فعالیت مبلغان؛

فعالیت ۱۷ هزار مبلّغ در مدارس کشور

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش از اعزام ۱۷ هزار مبلّغ به مدارس کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی‌رضا رحیمی معاون پژوهش و برنامه‌ریزی ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در گردهمایی ائمه جمعه و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق لرستان گفت: تعلیم و تربیت یکی از اصلی‌ترین کار‌های ائمه جمعه و وظیفه سازمانی آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه در همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش اولین رویکرد تعامل حوزه با آموزش و پرورش است، افزود: در بحث تعامل حوزه و آموزش و پرورش مهم‌ترین فعالیت حضور روحانیون در مدارس است.

رحیمی، تربیت دانش‌آموزانی معتقد به مبانی اسلام را از رسالت‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه دانست و اضافه کرد: دانش‌آموزان باید با آشنایی به احکام دین زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) باشند.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش با تاکید بر استفاده از ظرفیت روحانیون در آموزش و پرورش، تصریح کرد: فعالیت‌های پژوهشی، تولید محتوای آموزشی دینی و محتویات تبلیغاتی دینی از رسالت‌های تعامل حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی گذشته ۱۷ هزار روحانی در آموزش و پرورش فعالیت داشتند، تصریح کرد: از این تعداد ۳۵۰۰ مبلّغ به‌صورت ثابت با آموزش و پرورش در ارتباط دارند.

رحیمی با تاکید بر تهیه تقویم زمان‌بندی کمیته‌ی همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش افزود: حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش باید وحدت‌نظر داشته باشند.

وی گفت: برگزاری کارگاه یک‌روزه ویژه تمام اعضای عضو کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در سطح استان لرستان ضرورت دارد.

انتهای پیام/م

۱۷ هزار مبلّغ در مدارس کشورفعالیت دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار