خطیب نماز جمعه اهواز؛

همه پرسی کردستان عراق به نفع این کشور نیست

امام جمعه اهواز همه پرسی کردستان عراق را اقدامی نادرست و توطئه اسرائیلی با حمایت آمریکا دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر بیان کرد: این همه پرسی تنها به نفع اسرائیل است و به نفع ملت عراق و کردستان عراق نیست.

وی با اعلام حمایت از وحدت 3 کشور ایران، عراق و ترکیه برای مقابله با اسرائیل اظهار داشت: اتحاد این 3 کشور برای مقابله با توطئه های اسرائیل در منطقه بسیار موثر است.

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: تمام کشورهای جهان به جز اسرائیل همه پرسی کردستان عراق را محکوم کرده و اعلام مخالف نمودند، اما اسرائیل برای بهره برداری از این اتفاق خود را آماده کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اذعان دشت: توصیه من به مردم کردستان عراق که علمای خدمتگذار زیادی در بین آن ها وجود دارد این است که خودشان گام بردارند و این موضوع را به پایان برسانند و به این فتنه اسرائیلی خاتمه دهند، مصلحت مردم کردستان عراق برای مصلحت اسرائیل نباید به خطر بیفتد.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به اتهام جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام کشورهای جهان، سپاه پاسداران و فعالیت فداکارانه و هوشمندانه این ارگان را در جنگ با تروریست هایی چون داعش تائید می کنند.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری همچنین در ادامه با اشاره به بحث برجام اظهار کرد: هیات نظارت بر برجام در این مقطع وظیفه سنگینی برعهده دارد و باید هوشیارانه و دقیق از مصالح ایران حفاظت کند و با تصمیم عاقلانه از این مقطع عبور کند.

وی درادامه با اشاره به خروج کشور آمریکا از سازمان یونسکو بیان داشت: این تصمیم نشان دهنده بی فرهنگی آمریکا می باشد.

انتهای پیام/گ

همه پرسی کردستان عراق توطئه اسرائیل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.