رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۴۱۱ مهندسی بروجرد:

فرماندهان ابرقدرت ارتش اسلام امروزه دسیسه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند

رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۴۱۱ مهندسی بروجرد گفت: رفراندومی که در کردستان برگزار شد، دسیسه است که تمامی این‌ها بهانه‌ای برای ضربه زدن و نزدیک شدن به ما تلقی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام سلیمان حیدری رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۴۱۱ مهندسی بروجرد در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته در دورود، با بیان اهداف تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان امام راحل بیان داشت: امروز ارتش و برادران روحانی بعنوان خادمان امنیت و دین خدا در کنار فرماندهان ابرقدرت خالصانه تلاش می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

وی افزود: تا زمانی که این نظام را شخصی متعهد و مومن همچون آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای اداره می‌کند، دشمنان راهی از پیش نخواهند برد.

این مسئول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ارتش به بیان برخی از مهم‌ترین اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پرداخت و گفت: در دفاع مقدس ۴۸ هزار لاله خونین به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم و قریب به ۲۰۰ هزار جانباز جانشان را فدای این آب و خاک کردند.

حیدری ادامه داد: یک زمان فرزندان من و شما که نیاز به خون، ایثار و فداکاری بود، تقدیم کردند و امروز در عرصه‌های علمی و فناوری نیازمندیم که یکی پس از دیگری این سبقت را بگیرند.

وی با بیان اینکه دشمن چشم دیدن ملت ایران راندارد، افزود: با تبلیغات میدانی و شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای به من و شما و همه جوانان خیانت می‌کند و دیگر اینکه از باب ترور شخصیت‌های هسته‌ای وارد عمل می‌شوند.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۴۱۱ مهندسی بروجرد با بیان اینکه هر روز دشمن خوابی برایمان می‌بیند اشاره کرد و گفت: یک زمان صدام با تحریک اسرائیل و آمریکا حمله کرد و بعد از آن فتنه داعش که نابودی آن نزدیک است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی بعد از آن هم کرد‌های کردستان عراق را تحریک کرد و رفراندومی که در کردستان برگزارشد، دسیسه است.

حیدری خاطر نشان کرد: پشتیبان ولایت فقیه باشید، همانطور که وصیت حضرت امام است که فرمودند: تابع ولایت باشید تا به شما آسیبی نرسد.

انتهای پیام/م

نقش برآب شدن دسیسه‌های دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.