امام جمعه ریگان؛

سپاه بیرون مرزها دشمن را خاک مذلت کشانده/ خطر نفوذ درنمایندگان مجلس

امام جمعه ریگان گفت: سپاه یک نهاد مقتدرو مقدسی است که در بیرون از مرزها تروریسم را به خاک مذلت نشانده است ودر داخل مرزجلوی نفوذ بیگانه را گرفته است.

سپاه بیرون مرزها دشمن را خاک مذلت کشاندهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان به نامه 85نماینده مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور مبنی بر رفع محدودیت برای یکی از سران فتنه 88اشاره کرد وگفت: نمایندگانی که در مجلس شورای اسلامی باید از ارزش های نظام وانقلاب ومدافع خون شهدا باشند امروز این نمایندگان راه را کج می روند .

وی افزود: همه من وشماها می دانیم که در سال 88چه اتفاقاتی رخ داد وچه خسارتهایی برای نظام وکشور به وجود آمد، برای شما متاسفیم که شما با چشم خود فتنه را دیدید خیانتها جسارتها وخسارتها وتوهینها را دیدید چه شده است که اکنون خواستار حقوق شهروندی برای فتنه گران شده اید این برای ما سوال است .


امام جمعه ریگان تصریح کرد:آیا فتنه گر برای خود حق شهر وندی به جا گذاشته است چه شده است که شما خواستار حقوق شهروندی آنها هستید  مگر شهدای فتنه 88 اینها شهروند نبودند؟

رنجبر ماهانی افزود :ای کاش برای  توهین به ساحت مقدس ابا عبد الله الحسین (ع)در روز عاشورا حسینی به اندازه یک حق شهروندی ارزش قائل شده بودید .

وی تصریح کرد: جسارتها به پیر جماران امام خمینی (ره)وای کاش دل شکسته واشکهای امام ومقتدای خود خامنه ای عزیز که دم از ان می زنید را حق شهروندی می دانستید .

امام جمعه ریگان گفت امروز خطر نفوذ در مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرده است که رهبر عظیم الشان این خطر را به همه ما گوشزد کرده اند .

رنجبر ماهانی تاکید کرد: امیدواریم برخی از نمایندگان مجلس سر عقل بیایند وتجدید نظر در کارشان نمایند وگر نه ملت بصیر ایران اسلامی در اینده نه چندان دور تجدید نظر می کنند .


وی گفت امرور هجمه هایی از داخل وخارج از کشور به سپاه مقتدر وقوه قضائیه انجام می شود .

امام جمعه ریگان گفت امریکا داعش را به وجود اورد تا جهان اسلام راد ر منطقه متلاشی کند وخود مدیریت جوامع اسلامی را بر عهده گیرد وطرح جدید اسرائیل جدید را طراحی کرده بود .

رنجبر ماهانی افزود امروز محور مقاومت وفرمانده مقاومت سپاه پاسدان بوده است که داعش را شکست داد ودشمن امروز سپاه را تروریسم می خواند وتحریم های سپاه را روز به روز گسترش می دهد .

وی گفت: سپاه یک نهاد مقتدرو مقدسی است که در بیرون از مرزها تروریسم را به خاک مذلت نشانده است ودر داخل مرزجلوی نفوذ بیگانه را گرفته است


رنجبر ماهانی با اشاره به سخن امام خمینی (ره)که فرمودند هیچ کس حق توهین وجوسازی علیه قوه قضائیه را در رسانه ومجامع عمومی ندارد بیان داشت: امروزوقتی قوه قضائیه مفسدان اقتصادی وبرخی دزدان بیت المال را دستگیر می نماید عده ای سروصدایشان بالا می اید که قوه قضائیه جنائی عمل می کند وهجمه هایی بر علیه قوه قضائیه ایجاد می نمایند .

وی به مشکلات آموزش وپرورش شهرستان ریگان اشاره نمود وابراز داشت: در پی تغیروتحولات در اموزش وپرورش شهرستان ونارضایتی فرهنگیان نابسامانی های بسیار ناراحت کننده به وجود آمده است .

رنجبر ماهانی افزود: امروز برخی از فرهنگیان ما از نحوه اموزشی ومدیریتی که در اموزش وپرورش ریگان وجود دارد شاکی هستند.
وی بیان کرد: طی این مدت بیش از 50نفر از فرهنگیان شاکی بودند ومکاتباتی را به استان وکشور فرستاند که جوابگو نبوده اند ما از مسولین استانی وکشوری خواستار رفع مشکل فرهنگیان شهرستان هستیم .

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه در اموزش وپرورش شهرستان ریگان خط بازی وباند بازی را در قشر مدیریتی وغیر مدیریتی را مشاهده می کنیم بیان داشت: جابجایی مدیران ومعاونین مدارس شهرستان حوزه اموزشی شهرستان ادعا بر ضعیف بودن مدیران جدید را در پی داشته است که جای درد می باشد.

انتهای پیام/ح

از نارضایتی فرهنگیان تا خطر نفوذ در مجلس در نمازجمعه ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.