پورموسوی: تساوی مقابل استقلال نتیجه قابل قبولی بود

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: از نتیجه تساوی مقابل استقلال تهران بسیار خوشحالم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سیروس پور موسوی در نشست خبری پس از بازی استقلال و فولاد اظهار کرد:ابتدا باید بگویم، خوشحالم که امروز یک امتیاز را با تلاش بازیکنانم به دست آوردیم و باید این را تقدیم به پیشکسوتان فوتبال خوزستان کنیم، آنهایی که سال‌ها بدون امکانات برای فوتبال استان زحمت کشیدند. این تک امتیاز از سه امتیاز چیزی کم نداشت.

او ادامه داد: مطمئنم این تک امتیاز چیزی کمتر از سه امتیاز نداشت. واقعا این استقلالی که من امروز دیدم بدون شک هفته‌های بهتری را پشت سر خواهد گذاشت و خدا را شاکرم که توانستیم از این بازی یک امتیاز کسب کنیم.

وی درباره بازی دفاعی تیمش گفت: استقلال یکی از بهترین بازی‌های این فصلش را انجام داد. در دقایقی هم این تیم بازی مستقیم را در دستور کارش قرار داد و خود به خود ما را مجبور کرد که دفاع کنیم. ما در نیمه اول زیاد دلچسب بازی نکردیم اما خوشبختانه در نیمه دوم هر چقدر از زمان بازی می گذشت حفظ توپمان بیشتر می شد. مطمئنم استقلال با این روندی که در این بازی نشان داد در ادامه بهتر هم می‌شود.

سرمربی فولاد درباره وقت‌کشی حامد لک گفت: من اتفاقا پس از اینکه از داور بازی کارت دریافت کرد به او بعد گفتم مدیریت کن. گفتم رفتارت جوری نباشد که به تو توهین شود. من از هواداران استقلال اگر ناراحت شدند، عذرخواهی می‌کنم.

او درباره بازی کسل کننده از سوی دو تیم گفت:به نظر من در نیمه نخست بازی سرد و کسل کننده بود اما بازی در نیمه دوم قشنگ شد. به دلیل تعطیلی رقابت‌ها 2تیم از حالت خودشان خارج شده بودند. بدون شک در هفته های بعدی بازی های بهتری را از تیم ها شاهد خواهیم بود. قبول دارم نیمه اول خوب نبود.

پورموسوی درباره تعویض‌هایش گفت: ما از تعویض‌هایمان راضی بودیم. تعویض سوم ما هم از جوانان‌مان بود. مقداری باید بیشتر در حمله کار کنیم تا به آنچه مد نظر من است در آینده برسیم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی فولاد خوزستان پس از تساوی تیمش مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
ضد فوتبال . باید هم راضی باشی.
آخرین اخبار