نعمتی نژاد: نتیجه مدنظرمان را گرفتیم/ لک قصد وقت کشی نداشت

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: بازی بدی را شاهد نبودیم و توانستیم به آن چیزی که مد نظرمان بود دست پیدا کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سیروس نعمتی نژاد مربی تیم فولاد خوزستان درباره تساوی تیم فولاد مقابل استقلال اظهار کرد:بازی بدی را شاهد نبودیم و خدا را شکر توانستیم به آن چیزی که مد نظرمان بود دست پیدا کنیم.بچه ها در این بازی خیلی زحمت کشیدند.

او ادامه داد:شاید استقلال با تغییر مربی می توانست بازی بهتری را به نمایش بگذارد اما منتهی ما می دانستیم که بازی راحتی را مقابل استقلال در پیش نداریم و با برنامه ریزی هایی که انجام داده بودیم توانستیم مانع از نفوذ بازیکنان تهاجمی استقلال به خط دفاعی مان شویم و خدا را شاکرم که توانستیم با امتیاز زمین را ترک کنیم.امیدوارم شرایط استقلال روزبه‌روز بهتر شود.

او در مواجه شدن با این سوال که به‌نظر می‌رسید فولاد خوزستان به تساوی مقابل استقلال راضی است، گفت: زمانی که با تیم استقلالِ بازی می‌کنید که در هفته گذشته شوکی به آن وارد شده و مربی‌اش را تغییر داده، باید با احتیاط کار کنید. ما خوب بازی کردیم و نتیجه مدنظرمان را گرفتیم.

مربی فولاد خوزستان در خصوص بازی تاخیری حامد لک یادآور شد: حامد (لک) همیشه بازی‌ را با تاخیر و آرام شروع می‌کند. او قصد وقت‌کشی ندارد، اما حتی در زمین خودمان هم وقتی می‌خواهد بازی را شروع کند، چند دقیقه‌ای طول می‌دهد تا با تمرکز بازی را آغاز کند و توپ را به بهترین جای ممکن بفرستد. اصلاً به‌نوعی این کار حامد شده است!

انتهای پیام/

اظهارات نعمتی نژاد پس از دیدار مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار