عاشوری: لک بازیکن آرامی است/ آرام کردن بازی که وقت‌ تلف کردن نیست

بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: حامد لک بازیکن آرامی است و در رختکن هم حرفی بابت شعار هواداران استقلال نزد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نوید عاشوری در رابطه با دیدار تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان گفت: با توجه به اینکه بازیکنان تیم استقلال از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار نداشتند به بازیکنان تیممان گفته بودم که می توانیم با امتیاز تهران را ترک کنیم و خدا را شاکرم که توانستیم با تساوی به خوزستان برویم.

او وقت‌کشی‌های حامد لک، اظهار داشت: حامد لک کلاً آرام است و در رختکن هم چیزی بابت شعار هواداران استقلال نگفت.

او در مورد اینکه آیا اگر 2 بر صفر هم عقب بودید باز هم این وقت‌کشی‌ها ادامه داشت یا خیر، گفت: ما این طور بازی نمی‌کنیم. باید بگویم هر تیمی اول از همه به دنبال کسب تک امتیاز است و پس از آن برای برد تلاش می کند.به نظر من آرام کردن بازی که وقت‌ تلفی نیست.

بازیکن فولاد در مورد اینکه آیا قبول دارید استقلال هم مانند همیشه نبود، گفت: قبول دارم استقلال از فرم همیشگی اش دور بود  اما ما هم از شرایط خودمان دور بودیم، بازی اول بعد از تعطیلات مقابل استقلال به نظرم قابل قبول بود.

عاشوری در مورد وضعیت استقلال، گفت: من بیشتر ترجیح می دهم در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم تا حریف زیرا امکان دارد هواداران آبی پوش از دستم ناراحت شوند.فقط امیدوارم استقلال هم به روزهای خوبش بازگردد.

او در مورد اینکه آیا طلبتان را از فولاد گرفتید یا خیر، گفت: ما آن سالی که قهرمان شدیم 20، 30 درصد طلب داشتیم و سال قبل نیز همین مقدار را هنوز نداده‌اند فکر کنم کل بدهی‌ها را جمع کنیم 100 درصدی طلب داریم.

انتهای پیام/

 اظهارات عاشوری درباره تساوی فولاد مقابل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار