لپ تاپ مفقود شده سپاهانی ها کار دست مشهدی ها داد!

در حالی که کاروان تیم فوتبال سیاه‌جامگان به برای برگشت به مشهد راهی فرودگاه اصفهان شده بود اعضای این تیم با صحنه عجیبی روبرو شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال سیاه‌جامگان عصر امروز در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه 2 بر صفر مغلوب سپاهان شد. در حالی که کاروان تیم فوتبال سیاه‌جامگان به برای برگشت به مشهد راهی فرودگاه اصفهان شده بود اعضای این تیم با صحنه عجیبی روبرو شدند.

فردی که خودش را یکی از مسئولان باشگاه سپاهان معرفی کرده بود با کمک ماموران نیروی انتظامی مستقر در فرودگاه تمام چمدان‌های مربوط به اعضای تیم فوتبال سیاه‌جامگان را مورد بررسی قرار داد.

برهمین اساس محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان درباره این موضوع اظهار داشت: هنگامی که قصد بازگشت به مشهد را داشتیم با صحنه عجیبی روبرو شدیم. به طوری که فردی منتسب به باشگاه سپاهان پیش ما آمد  و عنوان کرد که یک لپ‌تاپ سفید که برای تیم سپاهان بوده در رختکن ما گم شده  است و ما با خود فکر کردیم شاید این لپ‌تاپ در وسایل تیم ما باشد.

او ادامه داد:پس از این اتفاق طاهری مدیر عامل باشگاه سپاهان با من تماس گرفت و تنها بابت این موضوع از ما عذرخواهی کرد و پس از اینکه در وسایل ما لپ تاپی دیده نشد اجازه دادند تا سوار هواپیما بشویم.

انتهای پیام/

چمدان های سیاه جامگانی ها بازرسی شد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
تفتیش هم به اماکانات لیگ برترایران هم اضافه شد فیفا بیا یاد بگیر
آخرین اخبار