چراغپور: دربی 85 از کیفیت بالایی برخوردار نبود/ شفر هنر خود را در دربی نشان نداد

کارشناس فوتبال گفت: برنامه مشخصی هر دو تیم استقلال و پرسپولیس نداشتند و بازی از کیفیت بالایی برخوردار نبود.

جلال چراغپور در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره برد پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: به نظزم بازی فوق العاده عادی از دو تیم شاهد بودیم. هر دو تیم با شرایط استثنایی و متفاوت به مصاف یکدیگر رفتند و همین موضوع باعث شده بود که با ترس بازی کنند. 

او ادامه داد: برنامه مشخصی هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در این بازی نداشتند و بازی احساسی را در دستور کار قرار داده بودند. به هر حال بازی از کیفیت بالایی برخوردار نبود. 

چراغپور درباره عملکرد شفر در دربی 85 بیان کرد: شفر در اولین تجربه اش در دربی نتوانست هنر خود را نشان بدهد و تیمش هنوز هم از تیم منصوریان عقب تر است. به هر حال شفر گام اول را در تقابل با برانکو محکم برنداشت. سرمربی استقلال نیاز به زمان دارد تا وضعیت استقلال را بهبود ببخشد. 

کارشناس فوتبال درباره عملکرد استقلال تصریح کرد: استقلال در میانه زمین بسیار بهم ریخته نشان داد و روزبه چشمی در مرکز دفاع بسیار ضعیف بازی کرد. داور به علت شرایط خاص بازی به چشمی کارت قرمز نشان نداد  و او را اخراج نکرد. 

او اظهار کرد: منشا در چهار صحنه بین دفاع و دروازه بان توپ را گرفت اما نتوانست گل بزند. به هر حال خط دفاع استقلال بدون نظم بود و منشا از این فرصت استفاده نکرد. 

چراغپور درباره بهترین بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: بشار رسن خیلی خوب بازی کرد و ستاره بازی بود. سید جلال حسینی، بیرانوند و منشا هم جزء بازیکنان خوب پرسپولیس بودند. 

کارشناس فوتبال بیان کرد: پرسپولیس بعد از گل با دستور برانکو زیاد حمله نکرد چون  می دانست استقلالی ها ضدحملات خطرناک انجام می دهند.

چراغپور درباره غیبت طارمی در دربی تاثیر گذار بود یا نه! بیان کرد: غیبت طارمی در این بازی احساس می شد چرا که سبک طارمی نسبت به منشا متفاوت است. 

او درباره تعویض های پرسپولیس بیان کرد: برانکو به اجبار مسلمان را به زمین فرستاد، همچنین کامیابی نیا بی میل بازی می کرد. به هر  حال تیم دوازدهم جدول خطرناک است چرا که چیزی برای از دست دادن ندارد. براین اساس پرسپولیس بازی منطقی برابر استقلال ارائه کرد. 

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: دربی 85 تفاوت زیادی با دربی های قبلی نداشت و حتی از لحاظ کیفی از زمان خودش هم پایین تر بود. 

انتهای پیام/ 

اظهارات چراغپور درباره دربی 85

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار