مدیرکل هنرهای نمایشی معاونت هنری وزارت ارشاد:

پژوهش در حوزه انتظار از کارهای شاخص پروفسور کامیابی مسک است

مدیرکل هنرهای نمایشی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از کارهای شاخص پروفسورکامیابی مسک پژوهش در حوزه انتظار در فرهنگ‌های مختلف بوده که بسیار ارزشمند است.

پژوهش در حوزه انتظار از کارهای شاخص پروفسور کامیابی مسک استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز در مراسم نکوداشت پروفسور کامیابی مسک اظهار داشت: تقدیر از بزرگان و نخبگان هر سرزمین افق پرواز جوانان و هنرمندان منطقه را بلندتر می‌کند.

وی با بیان اینکه تعریف انسان بافضیلت این است که فضیلت‌های انسانی خود را بشناسد و پرورش دهد، بیان کرد: پروفسور کامیابی مسک یکی از افرادی است که هر آنچه علاقه داشته را تا مرحله کمال دنبال کرده است.

 مدیرکل هنرهای نمایشی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وقتی نسل جوان بداند امثال پروفسور کامیابی مسک در استان پرورش یافته و توانسته مسیرهای بلند را طی کند به طور حتم اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کند و امید پیدا کرده تا با انگیزه و توان بیشتر حرکت کند.

شفیعی افزود: وی در مسیر تئاتر با کسانی همراه بوده که در حوزه تئاتر و فلسفه بسیار شاخص هستند و باید از کسانی تقدیر و تجلیل کنیم که علاوه بر نخبه بودن الگو و اصالت ایرانی خود را نیز حفظ کرده اند و پرفسور یکی از همین افرادی است که هیچگاه پسوند زادگاه خود را از نام خود حذف نکرد و این بسیار باارزش است.

 

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 

مراسم نکوداشت پروفسور کامیابی مسک در بیرجند برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.