کی روش: عده ای می خواهند کی روش هراسی را القا کنند/به من گفتند فعلا سکوت کن

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت:عده ای با القا کردن من به عنوان فردی پرگلایه به دنبال کی روش هراسی هستند.

کی روش:برگزاری دیدار دوستانه با ونزوئلا قطعی نشده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار کرد: در حال حاضر تمام برنامه‌ها را اجرا کرده ایم، اما متاسفانه هنوز برگزاری دیدار دوستانه با ونزوئلا در کشور هلند قطعی نشده است.

عده ای می خواهند کی روش هراسی را القا کنند

او ‌ادامه داد: از حالت فرد غر زننده و گله کننده حالت دیگری تولید می‌شود که به آن «کی‌روش هراسی» می‌گویند. القا کردن کی روش به عنوان فردی پرگلایه «کی روش هراسی» را ایجاد می کند. اگر تاکنون مرا شناخته باشید، می‌دانید هیچ وقت از تلاش برای پیدا کردن بهترین زمین برای تیمم دست برنمی دارم. برخی افراد تصور می‌کنند نبود بهترین زمین برای تمرین موضوع کوچکی است اما من اعتقاد دارم نداشتن زمین مسئله بزرگی است. به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی  وظیفه دارم برای تحقق رویاها و آرزوهای هواداران فوتبال ایران تلاش کنم. تیم‌ ‌ملی ایران تاکنون به دور دوم جام جهانی صعود نکرده و به نظر شما  رسیدن به این هدف راحت و آسان است؟

به من گفتند فعلا سکوت کن

او ادامه داد: من نمی‌دانم راجع به این مسائل باید صحبتی انجام دهم یا نه. یکسری از مسائل به داخل زمین و یکسری هم به بیرون زمین ارتباط دارد، اما با این تفاسیر من نمی‌توانم راجع به برخی اتفاقات اخیر سکوت کنم. من دستوری دریافت کرده‌ام مبنی بر اینکه نباید صحبت کنم و باید سکوت کنم. آخرین گزارش این است که مکاتباتی دریافت کرده‌ام که هنوز بازی با ونزوئلا هنوز قطعی نشده است.

آیا پس از 7 سال مرا نمیشناسید؟ من به خاطر تاخیر در پرداخت حقوقم گله نمی کنم

 سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که تاج گفته، ناراحتی کی‌روش از این بابت است که سه روز حقوقش عقب افتاده است، گفت: من این سوال را از شما دارم که آیا من را تاکنون نشناخته‌اید؟ به طور مثال اگر من در هفت سال گذشته که در ایران حضور دارم زمانی که حقوقم شش، هفت ماه دیرتر پرداخت می‌شد، گلایه و شکایتی نکرده ام، الان که سه روز حقوقم به تعویق افتاده شکایت می‌کنم؟ آیا یک نفر از شما این مطلب را باور می‌کنید؟ هواداران فوتبال ایرانی این مطلب را باور می‌کنند؟ وقتی من از پول شخصی ام برای هتل و مصارف دیگر تیم ملی استفاده می‌کنم، شما‌ها چنین چیزی را باور می‌کنید. صحبت من آرزو‌ها و رویا‌های هواداران فوتبال ایران است. اگر من را تا به الان شناخته باشید، می‌دانید که من هیچ وقت دست از تلاش برای تهیه بهترین امکانات، هتل‌ها و شرایط تمرینی و زمین برنداشته ام.

عادت به غر زدن و گلایه کردن ندارم بلکه دنبال حرفه ای گری هستم

کی روش تصریح کرد: نمی‌دانم معادل فارسی صحبت من چیست اما آیا شبیه فردی هستم که به صورت مداوم گلایه و شکایت می‌کند یا عادت به گله دارد؟ این مسئله برای من اهمیتی ندارد و صحبت هایم را ادامه می دهم. دست از تلاشم بر نمی‌دارم و اگر آن‌ها فکر می‌کنند که من عادت به گلایه و شکایت دارم، بار دیگر تلاش‌هایم را ادامه‌ می‌دهم. آدمی نیستم که بخواهم زیاد غر بزنم و به این کار حرفه ای گری می گویم چراکه دنبال ارتقای امکانات تیم ملی هستم.

 

نگران جنگ هایی که در هفته جاری اتفاق افتاد نیستم مهمترین جنگ ما صعود به دور دوم جام جهانی است

کی روش با اشاره به هدف تیم ملی اظهار کرد: هیچگاه برای تهیه امکانات تیم ملی دست از تلاش برنمی دارم چراکه این امر وظیفه ام است. تنها هدف و انگیزه من از حضور در ایران این است که شرایط بهترین آماده سازی را برای تیم‌ ‌ملی فراهم کنم تا بتوانیم به دور دوم جام جهانی صعود کنیم. هواداران ایران درباره آرزوهای بزرگ صحبت می کنند و مربیان و بازیکنان هم برای همین امر زحمت می کشند. حتی فدراسیون فوتبال و دولت مردان هم چنین صحبت هایی می کنند. فکر می کنید وظیفه من چیست؟ در این وضعیت باید کار را رها کنم؟ خیر. تلاش می کنم بهترین امکانات را برای تیمم فراهم کنم. فکر نکنید نگران مسائل جزئی و جنگ هایی که در این هفته‌ اتفاق افتاد هستم! بزرگ‌ترین جنگ من صعود تیم‌ ‌ملی به مرحله دوم جام جهانی است. در هفته‌ آینده هم مسائل مهم‌تری داریم مانند بازی مقابل پاناما و ونزوئلا را پیش رو داریم.

بهترین سرمایه گذاری را برای آینده فوتبال ایران انجام می دهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: مهم‌ترین مطلب این است که تمام بازیکنان در اردوی اخیر فوق‌العاده‌ ظاهر شدند. در حال‌ حاضر تلاش می‌کنیم تا تمام مسائل مربوط به جام جهانی مانند مسائل مربوط به کادرفنی و بازیکنان تیم ملی را بهتر کنیم و تمام آن ها را در جای مخصوص به خود قرار دهیم. بهترین سرمایه‌گذاری و آماده سازی برای آینده فوتبال ایران را انجام می دهیم و باید روی حریفان هم مشاهده عمیق و نزدیکی داشته باشیم.

38 بازیکن را برای جام جهانی محک می زنم

کی روش درباره اتمام مرحله اول اردوی تیم ملی گفت: مرحله اول اردو امروز(شنبه)  به پایان می‌رسد و از چند روز دیگر دور دوم آن آغاز می‌شود. آرزویم این بود که بتوانم تمام بازیکنان فعلی را به اردوی اروپا ببرم اما این امر مقدور نیست. در 2 روز آینده سعی می‌کنیم ترکیبی از بازیکنان داخلی و لژیونرها را برای حضور در اردوی اتریش انتخاب کنیم. این روند در ماه دسامبر هم ادامه دارد. در دی، بهمن و اسفند هم مراحل انتخاب بازیکنان را ادامه می دهیم تا انتخاب نهایی بازیکنانمان را در جام جهانی انجام دهیم. در پایان دسامبر گروه بزرگ 38 نفره‌ ای را برای جام جهانی انتخاب می کنم و 10 بازیکن هم به عنوان نفرات جایگزین انتخاب می شوند. تا ژانویه 2018 تمرکزمان روی آن بازیکنان است.

بحث های کم اهمیت درباره تیم ملی دود روی هوا است

او ادامه داد: تمرکزم روی مسائل مهم را از دست نمی دهم و اعتقاد دارم بحث های دیگر  دود روی هوا است. برای فراهم کردن بهترین ها هر روز تلاش می‌کنم و  اگر فکر می‌کنید این کار اشتباه است مربیان تیم ملی را عوض کنید چراکه من تغییر نمی کنم و باید پاسخگوی رویاهای هواداران فوتبال ایران باشم.

ماه آینده با مربیان ایرانی کارگروه تشکیل می دهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره غیبت بازیکنان تیم هایی مانند پارس جنوبی، صدرنشین لیگ برتر در اردوها گفت: در ماه دسامبر که اردوی آینده ما برگزار می‌شود، کارگروهی راه اندازی می کنیم و در کنار تمرین بازیکنان با مربیان  نشستی تشکیل می دهیم. مربیان لیگ برتری، مربیان دسته لیگ یک و لیگ دو در این کارگروه حضور دارند. دلیل انجام این امر اینست که مربیان ایرانی با برنامه های ما آشنا شوند و در کنار آن امکانات مرکز تیم‌های ملی را به آن‌ها معرفی کنیم تا از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار