دستگیری۱۴ شکارچی متخلف پرندگان وحشی در ساوه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوه گفت: طی دو روز گذشته ماموران گشت و کنترل محیط زیست ساوه، ۱۴ شکارچی متخلف پرندگان را در این شهرستان دستگیر کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از محیط زیست استان مرکزی، هادی رستم خوانی  رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوه اظهار داشت: مامورین این سازمان طی گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی شهرستان ساوه در دو روز متوالی، ۱۴نفر متخلفین شکار و صید را دستگیر کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوه گفت: مامورین این اداره باهمکاری جوامع محلی موفقیت تازه ای در دستگیری متخلفین شکار وصید و کشف اسلحه مجاز و غیرمجاز به نام خود ثبت کردند.  

رستم خانی گفت: طی دو روز متوالی گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی شهرستان ساوه، مامورین محیط زیست با همکاری مردم و دوستداران محیط زیست و حیات وحش در ارتفاعات اطراف روستاهای نشوه، خلخاب و... موفق به شناساسس هفت فقره تخلف شدند.

وی افزود: در این ماموریت که تا پاسی از شب گذشته به طول انجامید ۱۴نفر از متخلفین شکار  پرندگان وحشی دستگیر شدند که از این افراد ۱۸قطعه کبک، یک قطعه تیهو، ۱۲قبضه اسلحه شکاری شامل ۹قبضه اسلحه دارای مجوز حمل و سه قبضه اسلحه شکاری بدون مجوز و همچین ۹۶تیر فشنگ شکاری کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوه تصریح کرد: در خصوص هریک از متخلفین پرونده تشکیل شده و برای سیر مراحل قانونی متخلفین به مراجع قضایی معرفی شده اند.

انتهای پیام/ب

دستگیری شکارچیان متخلف پرندگان وحشی در ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.