«بوکسویوفسکی» لهستانی مربی علی ثمری شد

«ایراخ بوکسویوفسکی» لهستانی تا بازی های آسیایی جاکارتا مربی ثمری ملی پوش پرتاب وزنه شد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان فصل دو و میدانی در سال جاری دو و میدانی کاران کم کم دوران بدنسازی خود را آغاز می‌کنند و فدراسیون نیز به دنبال تدارک اردوهایی برای آنها در داخل و خارج از کشور است.

برهمین اساس کیوان قنبرزاده و علی ثمری دو و میدانی کاران کشورمان روز گذشته راهی جلسه سازمان تیم های ملی دو و میدانی شدند و برنامه های‌ آماده سازی خود را برای بازی های آسیایی جاکارتا به اعضای این سازمان ارائه کردند.

گفتنی است کارنامه گزینه های مربیگری این 2 ورزشکار مورد ارزیابی مسئولان فدراسیون قرار گرفت.

در پایان این نشست قرار شد قنبرزاده 25 آبان برای تمرینات 2هفته ای زیر نظر یوگنی زاگارولکا راهی کمپ ملی روسیه شود و در صورت رضایت داشتن این مربی روس از قنبرزاده، تا بازی های آسیایی جاکارتا تمرینات این ورزشکار ادامه داشته باشد.

در ضمن علی ثمری قرار است در صورتی که روادیدش به موقع صادر شود تا پایان این ماه برای تمرین کردن زیر نظر ایراخ بوکسویوفسکی لهستانی برای مدتی  به همراه امیر الوند مربی خود به ورشو برود.

همچنین در جلسه امروز، یکی از اعضای این سازمان به صورت تلفنی مذاکراتی را با میلر مربی آمریکایی که در قطر فعالیت دارد انجام داد تا در صورتی که شرایط فراهم شود به صورت پاره وقت برای تحت نظر گرفتن تمرینات علی خدیور به کشورمان بیاید که او پاسخ داد این امر بستگی به نظر مسئولان فدراسیون دو و میدانی قطر دارد که با حضورم در ایران موافت کنند.

انتهای پیام/

میلر آمریکایی مربی خدیور می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار