حجت‌الاسلام و المسلمین مظفری‌نژاد:

اقتدار نیروی دریایی حاصل فرماندهی متعهد، ابتکار و پشتکار است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: اقتدار امروز نیروی دریایی حاصل سه ویژگی فرماندهی متعهد، ابتکار و پشتکار است.

اقتدار نیروی دریایی حاصل فرماندهی متعهد، ابتکار و پشتکار استبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مظفری‌نژاد رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش امروز (چهارشنبه 17 آبان) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید و سابق نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: اقتدار یک یگان نظامی وابسته به سه عامل فرماندهی متعهد و مخلص، ابتکار و پشتکار است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش ادامه داد: هر نیرویی که این سه ویژگی را داشته باشد موفق خواهد بود و اقتدار امروز نیروی دریایی که مورد تأکید و تأیید فرماندهی معظم کل قواست به خاطر وجود این سه ویژگی است.

وی درباره خصوصیات امیرسیاری در زمان فرماندهی تصریح کرد: امیر دریادار سیاری افزون بر اینکه فرمانده مخلص و متعهد بود، هیچ‌گاه دست از تلاش و کوشش برنمی‌داشت و شب و روز نمی‌شناخت و به فکر فرد فرد کارکنان نیروی دریایی بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: سیاری از ابتدا با این شعار که راه ما راه حسین(ع) است، وارد نیروی دریایی شد و این راه را ادامه داد که همین امر موجب شد، ما امروز شاهد پیشرفت نیروی دریایی باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری‌نژاد درباره فرماندهی جدید نیروی دریایی خاطرنشان کرد: امیرحسین خانزادی که با حکم فرماندهی معظم کل قوا به سمت فرماندهی نیروی دریایی منصوب شدند نیز از داخل همین نیرو به این سمت رسیده و تماما نیروی دریایی را می‌شناسند و ما نیز از وی حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار