نژاد بهرام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ساختمان های تجاری ناایمن تهران تعطیل می شوند/11 مجتمع تجاری تهران در آستانه تعطیلی

عضو هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی تهران گفت:۱۱ مجتمع تجاری در دو منطقه ۱۱ و ۱۲ که ایمنی آنها پایین است شناسایی و برای آنها اخطارهای لازم نیز صادر شده است.

ساختمان های تجاری ناایمن تهران تعطیل می شوندزهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تهران پس از حادثه‌  ساختمان پلاسکو، مصوب کرد تا تمام ساختمان های مشابه پلاسکو شناسایی شوند.

نژاد بهرام ادامه داد: بر اساس مصوبه فوق مقررشد تا پس از شناسایی ساختمان های تجاری نا ایمن، اخطارهای لازم به مالکان واحد‌های تجاری آن مجموعه ها و مدیریت آنها ابلاغ شود.

وی اضافه کرد: مجتمع تجاری نبوت در شرق  تهران، یکی از چندین مجتمعی بود که به دلیل ناایمن بودن توسط نیروی انتظامی تعطیل  و فعالیت کسبه آن متوقف شده است و روند برخورد با سایر متخلفین در این حوزه با جدیت دنبال می شود.

 عضو هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: بر اساس پیگیری ها و تحقیقات صورت گرفته از سوی اعضای شورای شهر، ۱۱ مجتمع تجاری در دو منطقه ۱۱ و ۱۲ که ایمنی آنها پایین است شناسایی  و اخطارهای لازم نیز صادر شده است.

 نژاد بهرام خاطرنشان کرد: بنده در ابتدای کار شورای پنجم، نسبت به ایمنی سازی ساختمان های ناایمن تذکر دادم و نسبت به وضعیت فعلی حاکم بر آنها که وضعیتی نگران کننده است، هشدار دادم.

وی یادآور شد: از میان ساختمان های نامبرده تنها یک مجموعه، یعنی مجتمع تجاری آلومینیوم به ایمن سازی و رفع نواقص موجود اقدام کرده است.

عضو هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بیش از ۳ ماه است که کار ایمن سازی مجتمع تجاری آلومینیوم آغاز شده  و  ایمن سازی آن همچنان ادامه دارد.

 نژاد بهرام گفت: مالکان و مدیران مجتمع های تجاری شناسایی شده، باید توجه داشته باشند که اگر به ایمن سازی ساختمان اقدام نکنند با آنها برخورد می شود و شهرداری با حکم قضایی به این مسئله ورود می کند.

 وی تاکید کرد:مجتمع های تجاری متخلف که فاقد ایمنی لازم برای فعالیت و کسب و کار خود هستند به زودی توسط نیروی انتظامی و با حضور برخی از اعضای شورای شهر به عنوان ناظر تعطیل می شوند.

عضو هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مالکان واحد‌های تجاری باید به تامین ایمنی ساختمانی که اجاره می دهند به اندازه اجاره بهایی که دریافت می کنند اهمیت بدهند و در قبال جان و مال کسبه و مردمی که برای خرید به مجتمع های تجاری می آیند، سهل انگاری نکنند.

 نژاد بهرام خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران طی روزهای آینده از روند ایمن سازی ساختمان آلومینیوم بازدید می کنند و پیشرفت کار را مورد بررسی قرار می دهند.

 انتهای پیام/

بازدید اعضای شورای شهر از روند ایمن سازی ساختمان آلومینیوم طی روزهای آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار