در سالروز حمله تروریستی خونین به پایتخت فرانسه؛

داعش کودکان پاریسی را تهدید کرد!+ عکس

داعش همزمان با نزدیک شدن به سالروز حمله تروریستی ۲۰۱۵ پاریس، با انتشار تصویری فرانسوی‌ها را به کشتار کودکانشان تهدید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ با نزدیک شدن به سالروز کشتار مرگبار داعش در پاریس در ۱۳ نوامبر سال ۲۰۱۵، این گروه تروریستی با انتشار پوستری، بار دیگر فرانسه را تهدید کرد.

داعش در سالروز حمله تروریستی به پاریس، کودکان این شهر را تهدید کرد+پوستر

این پوستر که از سوی بنیاد رسانه‌ای «وفا» (Wafa) وابسته به داعش منتشر شده، تصویری از برج ایفل – نماد شهر پاریس-- را به شکل مسلسل نشان می‌دهد. همچنین پیام تهدیدآمیز مندرج روی این تصویر، به زبان‌های انگلیسی و عربی حاکی از آن است به احتمال زیاد کودکان فرانسوی هدف اصلی تروریست‌ها در حمله جدید به پاریس خواهند بود.

داعش در سالروز حمله تروریستی به پاریس، کودکان این شهر را تهدید کرد+پوستر

در پیام تهدیدآمیز داعش خطاب به فرانسوی‌ها آمده است: ما در سرزمین شما از خون مسلمانان انتقام می‌گیریم. پیش از آنکه بزرگتر‌ها این را ببینند، ما کودکان را خواهیم کشت.

در شامگاه ۱۳ نوامبر سال ۲۰۱۵، گروه تروریستی داعش یک رشته از حمله‌های هماهنگ‌شده متشکل از تیرباران‌های دسته‌جمعی و بمب‌گذاری‌های انتحاری را در سه منطقه از پاریس اجرا کرد که ۱۳۰ نفر را به کام مرگ کشاند. در این حادثه که خونبارترین حادثه در اتحادیه اروپا پس از بمب‌گذاری ۲۰۰۴ قطار مادرید بود ۳۶۸ تن نیز زخمی شدند.


انتهای پیام/

تهدید جدید داعش علیه پاریس+ عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار