شهردار میناب برکنار شد

شورای شهرمیناب با ۵ رای موافق و ۲ رای مخالف شهردار میناب را برکنار کرد.

 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهردار میناب با پنج رای موافق و دو رای مخالف برکنار شده است این در حالی است که رئیسی در نخستین نشست شورای اسلامی دوره پنجم شهر میناب در شهریورماه سال جاری با موافقت تمام اعضا شورای شهر به عنوان شهردار میناب در سمت خود ابقا شد.

گفتنی است پس از نخستین نشست شورای اسلامی شهر میناب، مصطفی اسدی رئیس این شورای در گفت‌وگو با برخی رسانه‌ها گفته بود، عباس رئیسی شهردار میناب با کسب تمامی آرا تا سال 1400 در سمت خود باقی خواهد ماند و حال باید دید چه شده که شورای پنجم پس از گذشت دو ماه از انتخاب رئیسی به عنوان شهردار چرا وی را استیضاح و برکنار کرده‌اند.

استیضاح و برکناری شهردار میناب بازتاب گسترده‌ای در محافل و به ویژه فضای مجازی میناب داشته است و حتی تعدادی از شهروندان و کارگران شهرداری میناب نیز به نشانه اعتراض به این تصمیم مقابل فرمانداری میناب تجمع کرده و خواستار ابقا شهردار میناب شدند.

 ابوذر مهدی نخعی معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: شورای اسلامی شهر میناب مسئولیت کاری را که انجام داده باید بپذیرد و در این زمینه باید به صورت شفاف به مردم توضیح دهد.

فرماندار ویژه میناب گفت: مصوبه شورا در خصوص معرفی سرپرست شهرداری میناب به فرمانداری ارسال شده و در حال حاضر این مصوبه فرآیند قانونی خود را طی می کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

برکناری شهردار میناب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.