برپایی نمایشگاه کتاب در نهاوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برگزاری نمایشگاهی با عرضه بیش از ۱۵ هزار جلد کتاب در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه کتاب در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصباح، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب در این شهرستان خبر داد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با همکاری انتشارات فرهنگ جامع تهران نسبت به برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از ۱۵ هزار جلد در ۳ هزار ۵۰۰  عنوان اقدام کرده است.

 وی ادامه داد: کتب ارائه‌شده در این نمایشگاه در موضوعات تاریخی، دینی، فلسفی، پزشکی، ادبی، اجتماعی و فرهنگی است که با هماهنگی و تمهیدات اعمال‌شده با ۵۰ در صد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت .

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با تأکید بر اینکه ارائه تخفیف و بن برای کتاب به‌نوعی تکریم اهالی فرهنگ است، عنوان کرد: هدف از این تخفیف‌ها ایجاد علاقه به‌ویژه در بحث کتاب و کتاب‌خوانی برای افرادی است که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند که این خود می‌تواند یک امتیاز خوب برای کسانی باشد که به کتاب و خواندن آن علاقه‌مند هستند.

 وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و توسعه و تعمیق فرهنگ کتاب‌خوانی و همچنین جذب کتاب‌های تازه و مربوط به سال‌های اخیر است زیرا مردم امروز بیشتر به دنبال خواندن‌ کتاب‌های تازه، تخصصی و مفید هستند .

 محمود مصباح بابیان اینکه همه تلاش ما اجرای این امر به‌صورت کیفی است، گفت: این نمایشگاه از ۲۲ آبان ماه به مدت ۲۰ روز از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ در محل برگزاری نمایشگاه واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان معلم مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند آماده بازدید علاقه‌مندان و فرهنگ دوستان است .

 وی در پایان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این اداره در هفته کتاب را برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، برگزاری عصر شعر، برگزاری چندین برنامه نقد کتاب، رونمایی از جدیدترین انتشارات هنرمندان شهرستان و تجلیل از فعالان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی عنوان و بیان کرد: با تلاش‌ها و ‌برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع و خوبی در شهرستان نهاوند خواهیم بود.

انتهای پیام/ ش

نمایشگاه کتاب در نهاوند به مناسبت هفته کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.