برگزاری اولین سالگرد راوی مقاومت شهید محسن خزائی در زاهدان

اولین سالگرد راوی مقاومت شهید محسن خزائی با حضور مسئولان و فرمانده‌های کشوری و استانی امروز دوشنبه در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) زاهدان برگزار شد.

برگزاری اولین سالگرد راوی مقاومت شهید محسن خزائی در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردارمارانی  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در این آیین گفت: شهدای مدافع حرم ایران اسلامی برای دفاع از نوامیس و حق و حقوق مردم مظلوم عراق و سوریه و کمک به محور مقاومت به شهادت رسیدند.

سردار محمد مارانی افزود: شهید محسن خزائی برای به تصویر کشیدن جنایات داعش علیه مردم مظلوم سوریه و عراق به دنیا به شهادت رسید.

وی با تشریح شکل گیری گروه‌های تکفیری و داعش اظهارداشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و همدستانش نهایت تلاش خود را برای خارج کردن انقلاب از مسیر خود بکار گرفتند، اما با رهبری مدبرانه امام راحل به اهداف خودشان نرسیدند.

وی ادامه داد: آمریکا بعد از شکست در این راه، به فکر قرار دادن اسلام در مقابل اسلام افتاد و بن لادن و القاعده و بعد از آن داعش را شکل داد که بدترین جنایاتی که بشر به خود دیده را انجام دادند.

وی گفت: در کجای اسلام زنان و کودکان را به این شکل می‌کشند، شهدای مدافع حرم برای مقابله با این جنایات و حمایت از مظلومان به سوریه و عراق رفتند.

محمود دولت کردستانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این آیین با گرامیداشت جایگاه شهید به ویژه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی را در سرتاسر دنیا مرهون خون شهدا هستیم.

شهید محسن خزائی ۱۵ آذر سال ۵۱ در خانواده‌ای مذهبی که ذاکر اهل بیت (ع) بودند به دنیا آمد و سال ۷۴ به عنوان متصدی صدا فعالیت خود را در صدا و سیما آغاز کرد و به دلیل شور و نشاط خاصی که در برنامه‌های جوان ایجاد می‌کرد و با جوانان ارتباط زیادی داشت به عنوان مدیر باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان انتخاب شد.

انتهای پیام/ع

اولین سالگرد شهید محسن خزایی درزاهدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار