مجروح شدن 66 نفر از اهالی کوهدشت/ قطع آب آشامیدنی تعدادی از روستاهای لرستان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: بر اثر زلزله دیشب 66 نفر از اهالی کوهدشت مصدوم شدند.

مجروح شدن 66 نفر از اهالی کوهدشت/ قطع آب آشامیدنی تعدادی از روستاهای لرستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رضا آریایی مدیر کل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: بر اثر زلزله دیشب آب آشامیدنی ساکنان 2 روستای تنگ سیاب شهرستان کوهدشت قطع شد و 66 نفر نیز مجروح شدند.

آریایی افزود: با کمک عوامل امدادی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و شهرستان کوهدشت تا چند ساعت آینده آب آشامیدنی ساکنان این روستاها وصل خواهد شد.

آریایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: باید منتظر اعلام نظر گروه های امدادی باشیم اما ارسال تصاویر و عکس های هم استانی ها حاکی است که این زلزله به بخشی از واحدهای مسکونی بخصوص در روستاها خسارت وارد کرده است.

دکتر طولابی رئیس بیمارستان امام خمینی کوهدشت هم از بستری شدن 66 مجروح بر اثر زلزله دیشب در این بیمارستان ونیز مداوا شدن 50 مجروح به صورت سرپایی خبر داد.

صارمی مدیر آموزش و پرورش بخش اشترینان هم از وارد شدن خسارت به 2 آموزشگاه این بخش خبر داد و گفت: به علت غیرقابل استفاده بودن این مدارس دانش آموزان را به مکانی دیگر منتقل کردیم.

 

گفتنی است زلزله 7/3 ریشتری دیشب در همه 11 شهرستان استان لرستان احساس شد و مردم تعدادی ازاین شهرستان ها بخصوص رومشکان، کوهدشت ودلفان تا ساعاتی از شب در بیرون از منازل به سربردند.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار