سردار منتظرالمهدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امنیت کامل در مناطق زلزله زده برقرار است

سخنگوی ناجا گفت: در حال حاضر امنیت در مناطق زلزله زده برقرار است و عملیات جستجو و امدادرسانی به زلزله زدگان ادامه دارد.

امنیت کامل در مناطق زلزله زده برقرار استسردار سعید منتظر المهدی سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن ابراز تأثر و همدردی با حادثه دیدگان زلزله اخیر، از آمادگی کامل پلیس برای ارائه هر گونه خدمات امنیتی، انتظامی و ترافیکی به هموطنان خبر داد.

سخنگوی ناجا ادامه داد: در همان ساعات اولیه پس از وقوع زلزله عوامل انتظامی استان بلافاصله در محل حاضر شدند و با بسیج تمامی امکانات خود به یاری هموطنان شتافتند.

وی با اشاره به تدبیر فرمانده ناجا و اقدام معاونت عملیات ناجا افزود: ساز و کارهای لازم برای خدمت رسانی بیشتر به زلزله زدگان در معاونت عملیات نیروی انتظامی اندیشیده شده و با تدبیر و دستور فرمانده نیروی انتظامی دو گردان نیرو مشتمل از تیم های پلیس تخصصی و همچنین چند فروند بالگرد به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سردار منتظر المهدی اضافه کرد: همکاران من در نیروی انتظامی تا آخرین لحظه در کنار هموطنان خواهند بود و از هیچ گونه مساعدتی دریغ نمی‌کنند.

تداوم امدادرسانی به زلزله زدگان در غرب کشور

وی با تحت کنترل خواندن اوضاع در مناطق حادثه دیده اظهار داشت: در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و با حضور گسترده سازمان ها و نهادهای مرتبط عملیات جستجو و امدادرسانی به زلزله زدگان در حال انجام است.

سخنگوی ناجا در پایان خاطر نشان کرد: طرح‌ها و تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده های مورد نظر در حال اجرا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار