دانشگاه علوم پزشکی لرستان؛

اعزام تیم‌های عملیاتی ارزیابی سریع بهداشت لرستان به کرمانشاه

دبیر ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان گفت: تیم‌های عملیاتی ارزیابی سریع بهداشت استان لرستان تا دقایقی دیگر به کرمانشاه اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا پیری علم، دبیر ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اعزام تیم‌های عملیاتی بحران دانشگاه علوم پزشکی لرستان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: پس از وقوع زلزله شب گذشته و در پی آن خسارات جانی و مالی که به مردم شهرستان‌های سرپل ذهاب و قصر شیرین وارد شد جلسه اضطراری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل دانشگاه لرستان با حضور معاون غذا و دارو، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان و کارشناسان معاونت بهداشتی و درمان تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه برای کمک به مصدومان کرمانشاه یک فروند بالگرد مجهز به تیم جراحی به این استان اعزام‌شده است، افزود: تاکنون دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس مجهز به تیم درمانی شامل سه پزشک متخصص و دو پزشک عمومی به این منطقه زلزله‌زده اعزام‌شده است.

دبیر ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: تیم‌های عملیاتی ارزیابی سریع بهداشت از معاونت بهداشتی دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان که شامل کارشناسان بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌های واگیردار است نیز تا دقایقی دیگر به منطقه اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به آماده‌باش کلیه نیرو‌های تخصصی و عملیاتی از سوی ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: این نیرو‌ها هم‌اکنون در وضعیت آماده‌باش قرار دارند.

انتهای پیام/د

تیم‌های عملیاتی ارزیابی سریع بهداشت استان لرستان به کرمانشاه اعزام می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.