پیش‌بینی جوی پایدار در هفته جاری در استان اردبیل

با کاهش ناپایداری‌ها طی هفته جاری جوی پایدار با آسمانی صاف تا نیمه‌ابری در استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان اردبیل، اظهار کرد: به دنبال برقراری سامانه ناپایدار از روز گذشته شاهد کاهش ابر و افزایش نسبی دمای استان نسبت به روزهای گذشته بودیم و پیش‌بینی می‌شود در ساعات آینده در بسیاری از شهرهای استان شاهد تداوم وضعیت جوی پایدار باشیم.

وی افزود: با حاکمیت جو پایدار تا اواخر هفته جاری آسمان استان اردبیل صاف تا نیمه ابری بوده و افزایش چند درجه‌ای دما از پدیده غالب آب و هوایی در استان خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بر کاهش چند درجه‌ای دما در روز سه‌شنبه اشاره کرد و ادامه داد: در برخی از مناطق استان از روز سه شنبه با افزایش ابر و وزش باد روبرو شده و بر شدت ناپایداری‌ها اندکی اضافه خواهد شد.

دولتی‌مهر با اشاره به افزایش دمای هوای استان اردبیل در روز دوشنبه، اظهار کرد: برای امروز آسمان استان صاف تا نیمه ابری گزارش شده و در برخی از ساعات با وزش باد نه چندان تند مواجه خواهد شد.

وی به کمینه و بیشینه دمای استان در روز شنبه اشاره کرد و توضیح داد: شهرستان خلخال با ثبت دمای 1 درجه خنک‌ترین و بیله‌سوار با دمای 19 درجه گرمترین شهر استان اردبیل در 24 ساعت گذشته معرفی شدند. 

 

انتهای پیام/ع

افزایش چند درجه‌ای دما در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.