راهیابی آثار 4 کردستانی به مرحله مسابقه جشنواره بین المللی فیلم رشد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از راهیابی فیلم‌های تولیدی چهار نفر از فرهنگیان استان به مرحله مسابقه چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد خبر داد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: فیلم‌های تولیدی معلمان هنرمند استان، محمد زند سلیمی از منطقه موچش، جلال نصیری هانیس از ناحیه یک سنندج، حاتم ساعد پناه و رضا احمد یاری از ناحیه دو سنندج به مرحله مسابقه چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد راه پیدا کردند .
وی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به معلمان هنرمند و جامعه فرهنگی استان؛ موفقیت معلمان هنرمند استان کردستان در چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد را مایه‌ مباهات و افتخار دانست .
عبداللهی، هنر را به منزله دمیدن روح تعهد در ضمیر انسان‌ها دانست و عنوان کرد: هنر همواره در فرهنگ غنی و بالنده استان کردستان از جایگاه منیع و مقامی رفیع برخوردار بوده است و در این بین، هنر هفتم، به عنوان فانوس خیال و عصاره تمامی هنرها، در مقام رسانه‌ای پر نفوذ و عمیقا تاثیرگذار، اهمیتی مضاعف و نقشی انکارناپذیر دارد.
وی ادامه داد: جشنواره بین المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد، به عنوان نمادی برخاسته از بطن نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی، از دیرباز به عنوان بستری مناسب برای پرورش و شکوفا نمودن استعدادهای فیلم سازان متعهد کشورمان و معرفی آثار ارزنده بین المللی در زمینه فیلم‌های آموزشی و تربیتی عمل کرده است.

انتهای پیام/م

راهیابی معلمان کردستانی به مسابقه چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.