میزان تحقق بودجه سال جاری شهرداری اردبیل بررسی شد

آخرین وضعیت پروژه های عمرانی سطح شهر و میزان تحقق بودجه سال جاری شهرداری اردبیل بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آخرین وضعیت پروژه های عمرانی سطح شهر اردبیل و میزان تحقق بودجه سال جاری در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل در عمارت شهرداری اردبیل بررسی شد.

حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل در این جلسه با بیان اینکه امسال پروژه های متعدد و گسترده ای در سطح شهر انجام شده است گفت: اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل نیز با بررسی آخرین وضعیت پروژه های انجام شده در سطح شهر در سال جاری اظهار رضایت کرده و بر توسعه بیش از پیش خدمات شهری،توسعه خدمات عمرانی تاکید نمودند.

وی افزود: امسال در تمام زمینه ها اقدامات خوبی انجام گرفت و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته و با اهتمام جدی اعضای شورا و شهرداری اردبیل بتوانیم همچون سال جاری برنامه دقیقی برای چگونگی انجام هرچه بهتر و سریعتر این پروژه ها در سال آتی داشته باشیم.

در ادامه علیرضا پوستی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به اینکه مسئله اصلی شهر و شهرداری مسئله بودجه است عنوان کرد: نه تنها شهرداری اردبیل بلکه تمام شهرداری های کشور با بحران مالی مواجه هستند.

وی گفت: در همین راستا مقرر شد تا در هفته آینده اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل راه کارهای عملی در خصوص مسئله بودجه ارائه نمایند تا پس از بررسی به یک جمع بندی کلی جهت ارائه برسیم.

انتهای پیام/ح

بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهر اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار