آغاز ساماندهی دهکده بریم و طویشه آبادان

معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: طرح بهسازی و ساماندهی دهکده بریم و طویشه با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال و طی مدت 24 ماه به انجام می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛موعود شمخانی معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: پروژه بهسازی و ساماندهی معابر و خیابان های دهکده بریم و طویشه در قالب موافقت نامه همکاری فی ما بین سازمان منطقه آزاد اروند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه ها در محدوده شهری منطقه آزاد اروند آغاز شد.

وی گفت: محدوده دهکده بریم با توجه به قدمت و نوع بافت ساختمانی آن شایسته توجه بیشتر از سوی مسئولین بوده است که در سال های گذشته به دلایل مختلف به مقوله ساماندهی آن پرداخته نشده است.

شمخانی افزود: با تاکید مدیر عامل و حمایت هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند این پروژه در حال انجام است.

معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اجرای این پروژه در قالب بهسازی و ساماندهی این منطقه شامل ترمیم نوار حفاری، زیرسازی و آسفالت معابر، ایجاد فضای سبز، احیای کانال های اصلی دفع آبهای سطحی، پیاده رو سازی و جدول کاری، اصلاح هندسی خیابان ها و معابر، تعریض مسیر اصلی طویشه و نیز نام گذاری خیابان ها می باشد.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر  280 میلیارد ریال و طی مدت 24 ماه به انجام می رسد.

شمخانی گفت: توجه به اصلاح و توسعه زیرساخت ها در این منطقه نیز در دستور کار است که در این راستا تفاهمنامه ای با اداره برق به صورت مشارکتی با هدف اصلاح شبکه برق منعقد شده است.

معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در همین راستا تعویض و جابجایی پایه های برق، افزایش تعداد ترانس های برق و تقویت شبکه، تعویض سیم های انتقال فعلی به کابل خود نگهدار و نیز توسعه شبکه برق و ایجاد شبکه روشنایی صورت می گیرد.

وی گفت: همچنین انشعابات خانگی با همکاری و مساعدت همکاران اداره گاز در برنامه کاری ایشان قرار گرفته است.

انتهای پیام/د

آغاز پروژه بهسازی دهکده بریم و طویشه آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.