با حکم وزیر علوم؛

سرپرست معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم منصوب شد

منصور غلامی، وزیر علوم در حکمی مسعود برومند را به عنوان سرپرست معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم منصوب کرد.

سرپرست معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم منصوب شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری سرپرست معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم منصوب شد.

در حکم منصور غلامی وزیر علوم، خطاب به مسعود برومند آمده است؛ با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه علم و فناوری به موجب این حکم به سمت معاون پژوهش و فناوری منصوب می شوید.

در ادامه این حکم آمده است:امید است با استعانت از خداوند متعال و اتخاذ رویکرد توام با عقلانیت و اعتدال و با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق باشید.

این تجربه موفق همراه با ویژگی ها و توانمندی های فردی و بهره گیری از ظرفیت های علمی موجود کشور در دانشگاه ها، موسسات پژوهشی و فناوری و تعامل با همه نهادهای دخیل در حوزه علم و فناوری بتواند در کمک به حرکت دانشگاه ها و مراکز پژوهش و فناوری کشور به سمت موسسات جامعه محور، خلاق و کارآفرین  که حل مشکلات جامعه، محور اصلی فعالیت آنهاست – مثمر ثمر واقع شود.

برومند همچنین عضو شورای پژوهشی شرکت ملی گاز ایران و عضو شورای سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی بوده و پیش از این نیز مسئولیت معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

انتصاب سرپرست معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با حکم وزیر علوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.