اعلام آمادگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل برای کمک به زلزله‌زدگان

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی پیامی ضمن عرض تسلیت به خانواده جان‌باختگان، آمادگی خود را برای امداد رسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور اعلام کرد.

اعلام آمادگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل برای امدادرسانی به غرب کشور

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در پیامی ضمن عرض تسلیت به بازماندگان زلزله شب گذشته در استان‌های غربی کشور از همه مسئولین کشوری و لشکری خواست با تمام امکانات برای نجات افراد آسیب دیده مانده در زیر آوار اقدام کنند.

در آغاز این پیام با بیان اینکه خبر درگذشت تعدادی از هموطنانمان در حادثه غم‌انگیز زمین لرزه غرب کشور موجب تاسف و اندوه فراوان گشت، ضمن عرض تسلیت به خانواده جان‌باختگان و آسیب دیدگان تاکید کرد: در این شرایط همه مسئولین کشوری و لشکری و دستگاه‌های اجرایی و انتظامی کشور موظف‌اند همه امکانات خود را با نظم و مدیریت صحیح برای نجات زیرآوار ماندگان و آسیب‌دیدگان، گسیل کرده و همچنین تلاش خود را برای امنیت مناطق زلزله زده به کار گیرند.

در ادامه آمده است: اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با اعلام آمادگی خود برای کمک به زلزله‌زدگان از مردم کل کشور در خواست می‌کند با توجه به نیازهای درخواست شده از طرف مسئولین ذی‌ربط، کمک‌های خود را از طریق نیروهای امدادی به آسیب دیدگان زلزله برسانند.

انتهای پیام/

پیام اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل برای زلزله زدگان غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.