کلاهبردار ۶ میلیاردی در دام پلیس قائم شهر

ماموران پلیس قائم شهر کلاهبردار ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی تحت تعقیب را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای تحت تعیب مراجع قضائی تهران قبل از اقدام به کلاهبرداری در قائم شهر خبر داد.

وی گفت: درپی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با ارائه چکی جعلی قصد خرید تجهیزات گرمایشی در این شهروندان را دارد موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه با بررسی‌های همه جانبه دریافتند، ارائه کننده این چک که دارای سابقه کلاهبرداری در تهران است با تبانی و همکاری یک کلاهبردار حرفه‌ای در قائمشهر قصد کلاهبرداری در این شهرستان را دارند.

سرهنگ مرادی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه این افراد را دستگیر در بازرسی از آنان دو فقره چک سفید امضاء جعلی کشف کردند.

وی گفت: در بررسی سوابق این دو متهم که دارای سوابق متعدد کیفری و کلاهبرداری بوده اند مشخص شد یکی از این افراد به دلیل اقدام به کلاهبرداری ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی تحت تعقیب مراجع قضائی شهرستان تهران است.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات پلیس آگاهی در این زمینه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با اشاره به این که رعایت نکات ایمنی و هشدار‌های انتظامی از مهمترین راه‌های پیشگیری از کلاهبرداری به شمار می‌رود گفت: سهل انگاری افراد در رعایت نکات امنیتی در تجارت از عوامل زمینه ساز کلاهبرداری‌ها توسط افراد سودجو است.

انتهای پیام/آ

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.