امکان افزایش سقف تسهیلات اشتغال استان کرمان

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان کرمان از امکان افزایش سقف تسهیلات اشتغال استان کرمان خبر داد و گفت: تا پایان دی ماه اگر بتوانیم تسهیلات اشتغال را جذب کنیم، امکان افزایش سهمیه استان وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، وحید میرزایی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان کرمان در هشتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان در سال جاری گفت: در شهرستان ها هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی وجود ندارد و اعتبارات این حوزه به صورت گلوبال است که می توان بیش از سقف تعیین شده اولیه را نیز به شهرستان ها پرداخت کرد.
وی بر همکاری بانک ها در توسعه اشتغال تاکید و اظهار کرد: رسانه ها می توانند بانک های فعال در پرداخت تسهیلات اشتغال زا را معرفی کنند.
میرزایی عنوان کرد: دولت در راستای اشتغال فراگیر در بودجه سال 96 بودجه ای را از بند الف و ب تبصره 18 در نظر گرفته که در این راستا 20 هزار میلیارد تومان برای کل کشور اختصاص یافته است که نرخ این تسهیلات، 18 درصد است.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان، تصریح کرد: تا سقف 250 میلیون تومان در کارگروه اشتغال شهرستان و بیش از آن باید در کاگروه استانی بررسی شود.
وی ادامه داد: دستگاه ها باید به صورت جدی در مسیر معرفی افراد متقاضی اشتغال به بانک ها، ورود کنند.
میرزایی تاکید کرد: جذب 237 کارورز در راستای اجرای طرح کارورزی نشان دهنده آن است که اهتمام جدی در این زمینه وجود ندارد و برای حل این مشکل دستگاه های اجرایی باید گزارش اقدامات انجام شده را ارائه دهند.
انتهای پیام/ی

پایان دی فرصت جذب تسهیلات اشتغال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار