فرماندار پورتوریکو از دولت و کنگره آمریکا درخواست کمک ۹۴ میلیارد دلاری کرد

ریکاردو راسل فرماندار پورتوریکو برای بازسازی ویرانی‌های طوفان اخیر از دولت و کنگره آمریکا درخواست کمک نود و چهار میلیارد دلاری کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی‌ای پی تی ان، ریکاردو راسل فرماندار پورتوریکو برای بازسازی ویرانی‌های طوفان اخیر از دولت و کنگره آمریکا درخواست کمک نود و چهار میلیارد دلاری کرد.

 راسل گفت: در حال حاضر ما ارزیابی اولیه تمامی خسارات را انجام داده ایم. میزان این خسارات به نود و چهار میلیارد دلار بالغ می‌شود. ما این ارزیابی را بر اساس شماری از مدل‌های ارزیابی در پورتوریکو انجام داده ایم.

وی افزود: آنچه که ما خواهان آن هستیم رفتاری مساوی و برابر است. ما به دنبال رفتاری برابر در هنگام یک فاجعه طبیعی و ملی هستیم. این موضوعی است که ربطی به امور سیاسی ندارد. این موضوع ربطی به نژاد ندارد. فاجعه طبیعی ربطی به مکان ندارد و فقط نابود می‌کند و لازم است که ما همانند دیگر ایالت‌ها به آن رسیدگی کنیم. این موضوع باید روی دهد.

فرماندار پورتوریکو در ادامه گفت: به این موضوع توجه کنید که پس از قطع برق ما به فوریت اقدام کردیم. همانطور که می‌دانید شرکت برق پورتوریکو شرکتی است که خودش تصمیم گیری می‌کند. نگرانی‌هایی عمومی در این رابطه وجود داشت. من همچنین درخواست تحقیقات در سطح محلی را ارائه کردم و من بازپرس کل و در سطح فدرال را هم اعزام کردم. ما منتظر نتایج تحقیقات وی هستیم. امروز ما در اینجا هستیم و خواهان حرکت به جلو هستیم. ما دقیقا خواهان بازسازی و ایجاد یک شبکه برق رسانی جدید هستیم. در حال حاضر ما نزدیک به پنجاه درصد از شبکه برق پورتوریکو را بازسازی کرده ایم.

جنیفر آیدین گونزالس کولون از مقامات پورتوریکو هم گفت: من مذاکراتی جداگانه با رئیس مجلس نمایندگان و سنا داشته ام؛ بنابراین ما انتظار داریم که تا پایان سال شاهد دو لایحه مربوط به کمک‌های تکمیلی باشیم. یکی از این کمک‌ها باید تا پیش از مراسم شکرگذاری تحویل شود و کمک دیگر باید در ماه سپتامبر تحویل داده شود. در رابطه با طوفان کاترینا ایالت‌های آسیب دیده ده مورد بسته کمکی در مدت زمان ده سال تحویل گرفتند. ما انتظار نداریم که این کمک‌ها را در مدت ده سال تحویل بگیریم. ما می‌خواهیم که هر چه سریعتر جزیره را بازسازی کنیم. این موضوع مهمی است و به زنده ماندن افراد مربوط می‌شود.

انتهای پیام/

درخواست وام ۹۴ میلیاردی فرماندار پورتوریکو از دولت آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار