نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان؛

آمادگی استان زنجان برای اعزام نیرو به مناطق زلزله زده

نماینده ولی فقیه در استان به همراه استاندار زنجان در پیام مشترکی آمادگی کامل استان زنجان جهت ارائه کمک و امداد رسانی به مردم حادثه دیده و اعزام نیروهای امدادی در این مناطق را اعلام کردند.

آمادگی کامل استان زنجان برای اعزام نیرو به مناطق زلزله زدهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی  و درویش امیری در پیام مشترک خود، آسیب دیدن جمعی از هموطنان در حادثه زلزله در استان های غربی کشور به خصوص استان کرمانشاه را موجب تاسف دانسته و ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان این مناطق، آمادگی کامل استان زنجان جهت امدادرسانی به مردم حادثه دیده و نیروهای امدادی در این مناطق را اعلام کردند.

در این پیام آمده است: زمین لرزه  و جان باختن و آسیب دیدن شمار زیادی از هموطنان در استان های غرب کشور به خصوص استان کرمانشاه بر اثر این حادثه غم‌بار، موجب تاسف و تاثر گردید.

استان زنجان نیز آمادگی کامل خود را برای اعزام نیروهای امدادی و تخصصی و کمک رسانی به مناطق و استان های غرب کشور اعلام می دارد؛ امید است با همت و مجاهدت نیروهای پرتلاش امدادی و مدیریت بحران، از بروز خسارات بیشتر در این مناطق جلوگیری شود و با انجام اقدامات پیشگیرانه مناسب در سراسر کشور از ویرانی و خرابی های احتمالی در بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ن

پیام تسلیت و همدردی با زلزله زدگان غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.