اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است

استاندار جدید چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در استان، در اولویت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی عصر دوشنبه ۲۲ آبان ۹۶ در آیین تکریم و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به موقعیت استراتژیک و قرار گرفتن این استان در بین مناطقی با شرایط مختلف آب و هوایی و تاریخی اظهار داشت: این ویژگی می‌تواند یک موهبت الهی برای حل مشکلات باشد.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌ها و فرصت‌های طبیعی عظیم و مردمانی سخت‌کوش است، اما وجود مشکلات متعدد از جمله بیکاری، تعطیلی واحد‌های تولیدی، دشت‌های بحرانی، کم‌آبی و بهره‌وری کم از منابع در آن کاملاً مشهود است که این موضوع در شأن نظام اسلامی و دولت نیست.

استاندار جدید چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه تمامی دولت‌ها کار‌های مفید و مؤثری انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: اولویت کاری ما اتمام پروژه‌های نیمه تمام با همکاری و وحدت تمامی مسئولان و بهره گیری از سرمایه‌های موجود در استان است.

عباسی با بیان اینکه امروزه فقر باعث بروز بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها در جامعه ‌می‌باشد تصریح کرد: مهم‌ترین دلیل فقر در جامعه، بیکاری و نبود شغل است که باید با برنامه ریزی و ایجاد اشتغال، در ریشه‌کنی فقر تلاش کنیم.

وی همچنین جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را در دست‌یابی به اهداف توسعه‌ای و کار‌های عمرانی تأثیرگذار دانست و گفت: با بودجه دولتی نمی‌توان تمام مشکلات اقتصادی و بیکاری را حل کرد، بلکه این موضوع نیازمند جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی با کمک افراد مؤثر در استان است.

آیین تکریم و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد و جمعی از مسئولان استانی در سالن ابن سینای شهرکرد برگزار شد.

در این آیین، اقبال عباسی به عنوان بیست‌ودومین استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات چهار ساله قاسم سلیمانی دشتکی استاندار سابق قدردانی گردید.

انتهای پیام/خ

چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های طبیعی عظیم و مردمانی سخت‌کوش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.