پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور

آیت الله اعرافی با صدور پیامی جان باختن شماری از هموطنان را در زلزله ی غرب کشور تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ آیت الله اعرافی،مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله غرب کشور، پیام  تسلیت صادر کرد. متن پیام  به این شرح است:

اذا اصابتکم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

خبر تاسف آمیز زلزله غرب کشور در کرمانشاه و استانهای همجوار و جان باختن شمار زیادی از هموطنان در اربعین امام حسین(علیه السلام) موجب تالم و تاسف فراوان اینجانب شد. این زلزله زمانی رخ داد که مردم مهمان نواز این خطه در حال استقبال و پذیرایی از هزاران زائر اربعین بودند.

انتظار می رود تا در کنار همه نیروهای امدادی از نظامی و غیر نظامی، حوزه های علمیه، علما و روحانیون بلاد و استان های معین برای کاهش آلام و دردهای این مردم مشارکت فعال و چشم گیری داشته باشند و به هر شکل ممکن و توان خود اقدامات تامینی را انجام دهند. بی گمان حضور فعال روحانیون در مناطق زلزله زده و همدردی و همدلی با مصیبت زدگان و انجام مسئوولیت های شرعی ـ الهی می‌تواند باری از مصیبت سهمگین آن از دوش مصیبت زدگان و ملت عزیز و مسلمان و مومن ایران اسلامی برداشته و رنگ خوش زندگی را در دل ها پدید آورده و اندکی از آلام و دردهای سهمگین مادی و روحی ایشان بکاهد.

اینجانب در پایان این حادثه تلخ را به ملت عزیز ایران و همه خا‌نواده های مصیبت زده تسلیت عرض کرده و از خداوند منان غفران از دست رفتگان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسالت می نمایم.

انتهای پیام/ش

 پیام تسلیت آیت الله اعرافی به بازماندگان زلزله ی غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار