معاون بهداشتی علوم پزشکی همدان:

اعزام 4 تیم معاونت بهداشت به مناطق زلزله زده

معاون بهداشتی علوم پزشکی همدان از اعزام  ۴ تیم از نیروهای معاونت بهداشتی به مناطق زلزله زده کرمانشاه و ایلام اعزام از همدان خبر داد.

اعزام 4 تیم معاونت بهداشت به مناطق زلزله زدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ دکتر جلال الدین امیری  معاون بهداشتی علوم پزشکی همدان اظهار داشت: 20 هزار دز انواع واکسن در قالب هزاران دز واکسن توام و واکسن ام ام آر و حلال آن به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.

امیری  با بیان اینکه شیر خشک از اقلام مورد نیاز برای مناطق زلزله زده است، گفت: در کنار واکسن‌ها 5 هزار عدد شیر خشک، 500 کیلو گرم پودر کلر و 100 کیلوگرم مواد زدعفونی‌کننده به استان کرمانشاه ارسال شده است.

 معاون بهداشتی علوم پزشکی همدان با اشاره به آمادگی نیروها، تجهیزات فنی و پشتیبانی معاونت بهداشتی خبر داد و گفت: به هنگام درخواست کمک از معاونت بهداشتی استان کرمانشاه، اقدامات لازم برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروهای معاونت بهداشتی در قالب 4 تیم به مناطق زلزله زده کرمانشاه و ایلام اعزام شد، عنوان کرد: نیروهای اعزام شده با تخصص‌های بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌های واگیر، سلامت‌روان و ماما بودند که عصر امروز به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

امیری تأکید کرد:  در صورت نیاز و درخواست اعزام نیرو از شهرستان‌های استان نیز با هماهنگی معاونت بهداشتی برای خدمات‌رسانی و ارائه خدمات بهداشتی به آسیب دیدگان زلزله به مناطق زلزله زده انجام می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره نیروهای فنی معاونت بهداشتی در 4 تیم به این استان‌ها اعزام می‌شوند، افزود: شیرخشک از جمله اقلام مورد نیاز برای ارسال به کرمانشاه و ایلام است.

 وی گفت: دو گروه از نیروهای فنی در حوزه سلامت روان نیز برای اعزام به استان کرمانشاه در حالت آماده باش هستند.

یگانه رئیس گروه مدیریت خطر بلایا و پدافند غیر عامل معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز گفت: ۱۹ نفر شامل هشت کارشناس بهداشت محیط ، چهار کارشناس مبارزه با بیماریها ، چهار ماما و سه پزشک با تجهیزات مورد نیاز به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شدند.

انتهای پیام/ ج

4 تیم بهداشتی همدان به مناطق زلزله زده اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.