رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر تمدید شد

مهلت ارسال آثار اولین جشنواره رسانه ای " ابوذر " استان سمنان تا بیستم آذر ماه 1396 تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر تمدید شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی آقا مسلمان رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان گفت : مرحله استانی جشنواره ملی ابوذر با معرفی آثار برتر فعالان رسانه ای استان سمنان پایان آذر ماه امسال برگزار می شود.


وی با بیان اینکه تمهیدات تبلیغاتی و فراخوان این جشنواره از یک ماه پیش در استان انجام شده است افزود : این جشنواره رسانه ای با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان، معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه قائم(عج) استان و دفتر استانی موسسه رسانه ای سراج برگزار می شود.


مسلمان تصریح کرد : خبرنگاران، سردبیران، نویسندگان رسانه ای، عکاسان ، تولید کنندگان آثار دیداری و شنیداری خبری و فعالان تولید محتوای خبری در فضای مجازی می توانند آثار خود را در هشت موضوع ارائه کنند.


رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان افزود : خبر و گزارش،مقاله، تیتر و عکس خبری، یادداشت و سرمقاله،کاریکاتور، موشن و اینفوگرافیک و مصاحبه و فیلم کوتاه خبری (گزارش های تلویزیونی) از بخش های اصلی جشنواره است و در بخش ویژه نیز از فعالان شبکه های اجتماعی، مدیران کانال ها و گروه های فضای مجازی درون استانی قدردانی می شود.


وی افزود : بر اساس ضوابط جشنواره هر متقاضی می تواند در سه موضوع یاد شده آثاری را که در بازه زمانی اول فرودین تا بیستم آذر 1396 تولید و در یکی از رسانه های مکتوب، الکترونیک، پایگاه اینترنتی، دیداری و شنیداری و فضای مجازی منتشر شده است، با تکمیل فرم مخصوص ارسال نماید.


مسلمان با اشاره به اینکه مرحله استانی این جشنواره 24 برگزیده دارد، افزود : برترین ها به جشنواره ملی ابوذر که دی ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد راه می یابند .


رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان از برنامه ریزی ها برای دریافت آثار بصورت الکترونیک و از طریق سایت ویژه جشنواره خبر داد و اظهار داشت علاقمندان برای اطلاع بیشتر، ثبت نام و ارسال آثار می توانند به آدرس اینترنتی aboozarfest.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام / د


تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار