رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان;

پرداخت تسهیلات به واحد های صنعتی و کشاورزی استان سمنان

در مجموع به 162 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان در سال 96 تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در مجموع به 162 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان در سال 96 تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شده است گفت: ارزش این تسهیلات 763 میلیارد ریال است.


وی با راه‌اندازی مجدد سامانه بهین یاب گفت :  بالغ‌بر یک هزار و 799 واحد تولیدی در سامانه ثبت‌نام کردند و متقاضی تسهیلات رونق تولید هستند.


اسودی با اشاره به روند ثبت‌نام در این سامانه و ارائه تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان سمنان بیان کرد: در مرحله ثبت‌نام و کارشناسی اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، ثبت‌نام 40 واحد تولیدی پس از کارشناسی بازگردانده شد.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه 733 واحد تولیدی استان سمنان اکنون در مرحله بررسی کارگروه قرار دارند تصریح کرد: درمجموع مشکلات یک هزار و 26 واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان بررسی‌شده و مورد تأیید اعضای کارگروه قرارگرفته و به بانک‌های عامل نیز معرفی‌شده است.


وی ارزش ریالی تسهیلات مصوب شده به این واحدها را 6 هزار 806 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این تعداد 297 واحد متعلق به بخش صنعت و 729 واحد متعلق به بخش کشاورزی است.


اسودی با اشاره به تأثیر ویژه پرداخت تسهیلات در راستای رونق تولید تصریح کرد: بالغ‌بر 5 هزار و 179 میلیارد ریال از این تسهیلات متعلق به بخش صنعتی و یک هزار و 627 میلیارد ریال برای بخش کشاورزی است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ابراز داشت: 125 طرح کشاورزی به ارزشی بیش از 156 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید را دریافت کردند.


انتهای پیام / ه


ثبت نام یک هزار و 799 واحد تولیدی استان سمنان در سامانه بهین یاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار