از توان نیروی انسانی چهارمحال‌وبختیاری استفاده شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، خواستار استفاده از توان بالای نیروی انسانی این استان شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با معاون سیاسی وزیر کشور، با اشاره به ظرفیت‌های بیشمار و مطلوب و توان بالای نیروی انسانی چهارمحال و بختیاری برای اجرای طرح‌های توسع‌های تأکید کرد: استفاده از این امتیاز و توانایی در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

وی گفت: اگر این استعداد‌ها به خوبی از سوی استاندار جدید درک شود، می‌تواند پرونده و عملکرد درخشانی برای خدمت به مردم بر جای بگذارد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با آرزوی موفقیت برای استاندار جدید افزود: رعایت اعتدال در عمل از موارد مهمی است که باید مورد توجه استاندار قرار گیرد و به همه مردم استان نگاه یکسان داشته باشد.

نکونام با بیان اینکه جایگاه و ارزش پست‌های مدیریتی را انسان‌ها مشخص می‌کنند خاطرنشان کرد: باید این فرصت‌ها را در راستای خدمترسانی غنیمت شمرد.

وی تأکید کرد: اقتضای نظام جمهوری اسلامی، خدمت به مردم است و مسئولان باید در این مسیر، التزام عملی به ارزش‌های نظام داشته باشند.

نکونام با اشاره به وحدت و همدلی موجود در استان، ابراز امیدواری کرد: با مدیریت استاندار جدید، این همدلی برای پیشبرد مطلوب کار‌ها تقویت شود.

وی در ادامه با اشاره به زلزله مصیبت بار غرب کشور و ابراز همدردی با زلزله زدگان گفت: حضور وزرای کشور و بهداشت در مناطق زلزله زده نقش مهمی در تسریع خدمات رسانی به حادثه دیدگان دارد.

گفتنی است: اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور، روز گذشته دوشنبه ۲۲ آبان ۹۶ به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرد.

در این آیین، اقبال عباسی به عنوان بیست و دومین استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات چهار ساله قاسم سلیمانی دشتکی استاندار سابق قدردانی گردید.

انتهای پیام/خ

اجرای طرح‌های توسعه ای با استفاده از توان نیروی انسانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.