یادواره شهید خلبان ابراهیم امیدبخش در گچساران برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره شهید خلبان «ابراهیم امیدبخش» از شهدای عملیات شکست حصر سوسنگرد در گچساران به مناسبت سالروز این حماسه بزرگ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ امیرعباس آسمند در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد اظهار داشت: آزادسازی سوسنگرد به عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق اشغال شده به دست ارتش بعث عراق در آغاز جنگ تحمیلی از مهم‌ترین مناسبت‌های تاریخ دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح برنامه‌های سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد، از ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط خواست جهت فضاسازی محیطی و اجرای برنامه‌های فرهنگی همکاری لازم را داشته باشند.

وی سرکشی از خانواده شهدای عملیات شکست حصر سوسنگرد با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و غبارروبی یادمان شهدای گمنام و برگزاری مراسم زیارت عاشورا در جوار یادمان شهدا را از جمله برنامه‌هایی دانست که به مناسبت سالروز این حماسه بزرگ انجام می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: یادواره شهید خلبان «ابراهیم امیدبخش» از شهدای عملیات شکست حصر سوسنگرد با همکاری ستاد کنگره شهدای استان و با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در شهر گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

یادواره شهید خلبان ابراهیم امید بخش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.