توزیع چادر در بین زلزله‌زدگان نیازمند نظم است

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه شب گذشته برخی از مردم زلزله‌زده بدون چادر شب را به صبح رسانده، گفت: مردم در زمان توزیع چادر با شلوغی و بی‌نظمی امکان توزیع عادلانه را ندادند.

توزیع چادر در بین زلزله‌زدگان نیازمند نظم استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد‌رضا امیریان مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در خصوص نارضایتی مردم از نحوه خدمات‌رسانی و توزیع چادر از سوی جمعیت هلال احمر استان در میان زلزله‌زدگان، اظهار داشت: حجم و گستردگی حادثه زیاد است، پنج شهرستان زلزله‌زده استان تقاضای امدادرسانی و کمک داشتند، لذا تمامی امکاناتی را که در اختیار داشتیم در خدمت مردم و آسیب‌دیدگان قرار دادیم.

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات نیازمند نظم و امنیت است، گفت: مردم در زمان توزیع چادر با شلوغی و بی‌نظمی امکان توزیع عادلانه را ندادند، بنابراین اقلام ضروری به دست خیلی از افراد نرسید.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان تنها توانایی تامین 2 درصد اقلام ضروری هر شهرستان را دارد، باید اقلام از استان‌های معین وارد می‌شد که الان رسیده است.

امیریان به توزیع بیش از 10 هزار تخته چادر اشاره کرد و یادآور شد: این تعداد چادر را در راستای توزیع عادلانه در اختیار سپاه و ارتش قرار دادیم تا با هماهنگی این نهادها در بین آسیب دیدگان توزیع شود.

این مسؤول با بیان اینکه قبول داریم که شب گذشته برخی از مردم زلزله زده بدون چادر شب را به صبح رسانده، گفت: مدیریت درست بحران این است که خود ما در اردوگاه‌های چادرها را مستقر می کردیم، اما خود مردم می‌خواستند شخصا چادر دریافت کنند و در کنار منازل مسکونی خسارت دیده، آن‌ها را برپا کنند.

وی از مردم خواست که اقلام ضروری و مورد نیاز افراد زلزله زده از جمله چادر، پتو، وسایل گرمایشی و همچنین اقلام خوراکی که ماندگاری آن زیاد است را چادرها و کمپ‌هایی که برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان برپا شده است، تحویل دهند.

انتهای پیام/ز

توزیع چادر در بین زلزله‌زدگان نیازمند نظم است

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.