جشنواره "ایده‌های برتر" کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره "ایده‌های برتر" حوزه‌های مختلف در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ یوسف نیکروزاظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط ستاد هفته پژوهش کهگیلویه و بویراحمد جشنواره "ایده‌های برتر" حوزه‌های مختلف در این استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این جشنواره در حوزه‌های مختلف شامل توسعه گردشگری و حفظ محیط زیست، آب، کشاورزی و منابع طبیعی، صنایع دستی بومی، معماری و شهرسازی اسلامی، ارتقای فرهنگ عمومی، فناوری‌های نرم و هویت‌ساز، سلامت عمومی و امنیت غذایی، علم و فناوری، آی تی و آی سی تی و سایر برگزار می‌شود.

نیکروز ابراز کرد: بنیاد نخبگان استان به عنوان کمیته ایده‌پردازی هفته پژوهش و فناوری سال 1396 در نظر دارد، جشنواره ایده‌های برتر را برگزار کند که علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌بایست فرم ارسال ایده را دریافت و پس از تکمیل به بنیاد نخبگان استان ارسال کنند.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار 4 آذر 96 است، ادامه داد: علاقه‌مندان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در یاسوج، راهنمایی، میدان آزادگان، ابتدای خیابان پاسداران، بالاتر از شورای اسلامی شهر یاسوج -بنیاد نخبگان ارسال کنند.

نیک‌روز افزود: همچنین متقاضیان می‌توانند برای دریافت فرم ارسال ایده به وبگاه بنیاد نخبگان استان به ادرس kb.bmn.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/غ

برگزاری جشنواره ایده های برتر در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.