مديركل مديريت بحران استانداری هرمزگان:

اصول ايمنی در ساخت‌ و سازهای شهری و روستايی رعايت شود

مديركل مديريت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به زلزله‌خيز بودن هرمزگان لازم است تا در ساخت‌وسازهای شهری و روستايی اصول ايمنی رعايت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،عليرضا صفا مديركل مديريت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به زلزله‌خيز بودن هرمزگان لازم است تا در ساخت‌وسازهای شهری و روستايی اصول ايمنی رعايت شود.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون  206 زمين لرزه در هرمزگان به وقوع پيوسته است.

مديركل مديريت بحران استانداری هرمزگان گفت:  اين زلزله‌ها شامل 74 زمين لرزه زير سه ريشتر، 132 زلزله بالای سه ريشتر، 15 زمين لرزه بالای چهار ريشتر و دو زلزله بالای پنج ريشتر بوده است.

عليرضا صفا افزود: هماهنگی و تعامل خوبی ميان نهادها و دستگاه‌های امدادی و عضو شورای مديريت بحران استان وجود دارد و تلاش كرده‌ايم در زمان بروز حوادث در اسرع وقت به مصدومين كمك كنيم.

وی گفت: با ايجاد سيستم‌های بی سيم ميان دستگاه‌های متولی امداد و نجات استان و مديريت بحران استانداريی و همچنين فرمانداری ها ارتباط لحظه‌ای برقرار است تا در مواقع بحرانی اقدام لازم صورت گيرد.

 مديركل مديريت بحران استانداری هرمزگان افزود: با توجه به در پيش بودن فصل سرما تمهيدات لازم برای بارندگی و آمادگی در برابر سيل و توفان در هرمزگان گرفته شده است.

صفا گفت: دستورالعمل ايمنی شهر بندرعباس توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی بندرعباس تهيه شد و مورد تصويب شورايی شهر بندرعباس قرار گرفته است.

انتهای پیام/ف

وقوع  206 زمين لرزه در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار