عباسی: اگر مرتکب جادوگری شده باشم از فوتبال کنار می روم

مدیرعامل سیاه جامگان گفت: مرتکب جادوگری نشدم، بهتر است در صدور حکم غرض های شخصی را کنار بگذاریم و براساس عدالت برخورد کنیم.

علی عباسی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جادوگری در فوتبال و محرومیتش اظهار کرد: به شدت با مسائل مختلفی همچون جادوگری، اخاذی و شیادی مخالفم اما در هر صورت با دعا و ذکر در زمان بازی مشکلی ندارم.

برخی از افراد برای جادوگری درخواست پول از ما کردند

او ادامه داد: برخی از افراد برای جادوگری درخواست پول از ما کردند و حتی از سوی آنها تهدید شدیم اما ما مقاومت کردیم چرا که مخالف این موضوع هستیم. اصل پرونده ای که در کمیته اخلاق مطرح شده متفاوت است زیرا که یکی از عوامل باشگاه در فصل گذشته در کنار زمین در حال خواندن دعا بوده است و ارتباطی با جادوگری ندارد.کمیته اخلاق قوه تشخیصش برای جادوگری ضعیف است. دقیقا از همان روزی که  پایم را جراحی کردم به من اعلام کردند محروم هستم.

باید غرض های شخصی را کنار بگذاریم و براساس عدالت برخورد کنیم

مدیر عامل سیاه جامگان تصریح کرد: فردی که اعتقاد به قرآن و دعا دارد نباید با او برخورد شود و قرار شد که بعد بازگشت تاج از سفر در مورد جادوگری با او صحبت کنم.حتی حاضرم در این باره با اعضای کمیته اخلاق هم مناظره کنم.دعا همواره جزء اعتقادات معنوی زندگی ما محسوب می شود و با رمالی و جادوگری متفاوت است.ما با دعا کردن پیروزی های بسیاری در مجامع بین المللی کسب کردیم و ما باید غرض های شخصی را کنار بگذاریم و براساس عدالت برخورد کنیم.

عباسی درباره محرومیتش از  فوتبال هم بیان کرد: پس از این موضوع نامه اعتراضی را به کمیته استیناف دادیم تا محرومیتم لغو شود.البته کمیته اخلاق من را در صورتی محروم کرده که فرد دیگری متهم به جادوگری شده است.در ضمن باید عنوان کنم کسانی که ادعا می کنند که مرتکب جادوگری شده ام مدارک نشان بدهند و اگر ادعای‌آنها درست باشد حاضرم برای همیشه از فوتبال کنار بروم.خوب نیست تنها به دلیل اینکه می خواستند من را بدون بهانه ای محروم کنند، زندگی ام را نابود کنند.این حکم هنوز قطعی نیست و به طور حتم اعتراض خواهیم کرد.

او درباره کناره گیری رویانیان از هیئت مدیره این تیم گفت: او به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی از سیاه جامگان جدا شد و قرار شده است تا 10 روز آینده جانشینش را در تیممان مشخص کنیم.در حال حاضر تمام اعضای هیئت مدیره باشگاه با قدرت در حال پیشبرد اهداف باشگاه هستند و با آمدن جانشین رویانیان کارمان را جدی تر از گذشته پیگیری می کنیم.

بازیکنان گرجستانی هفته‌آینده به مشهد می آیند

عباسی درباره بازیکنان گرجستانی هم عنوان کرد:بازی های این 2بازیکن گرجستانی را در سفری که به گرجستان داشتیم به همراه مرزبان از نزدیک مشاهده کردیم تا برخلاف دفعات گذشته در جذب بازیکنان دقت بیشتری کنیم تا پول باشگاه هدر نرود.طبق برنامه هم قرار شده آنها هفته آینده به مشهد بیایند تا بعد از مذاکره و در صورت توافق با‌ آنها قرارداد ببندیم.

مدیر عامل سیاه جامگان درباره دیدار با استقلال هم گفت:به طور حتم بازی سختی مقابل استقلال خواهیم داشت اما امیدوارم استقلال را ببریم و سه امتیاز خانگی را از آن خودمان کنیم.همچنین خوشبختانه تغیرات خوبی در تیممان صورت گرفته است و در نیم فصل دوم بازی های بهتری را از تیم ما شاهد خواهید بود و بدون شک در پایان فصل هم جزو چند تیم برتر لیگ می شویم.

او در پایان درباره اینکه خیلی ها سیاه جامگان را کاندیدای سقوط به لیگ دسته یک می دانند،گفت: به طور حتم با‌ آمدن مرزبان شرایطمان در جدول رده بندی نسبت به گذشته بهتر می شود و خوب نیست برخی افراد روی تیم ما حساب ویژه ای باز نکنند ما را جزء کاندیداهای سقوط به لیگ پایین تر قرار بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار