پرداخت بیش از ۷۵ میلیون تومان صدقه در کلاردشت

مردم نیکوکار کلاردشت ۷۵ میلیون و ۷۵۸ هزار تومان در ۷ ماه امسال صدقه پرداخت کردند.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، رستم خزایی کوهپر، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کلاردشت با توجه به کمک و مشارکت‌های مردمی این شهرستان با این نهاد گفت: مردم نیکوکار کلاردشت ۷۵ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان در ۷ ماه امسال صدقه پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم کلاردشت در بخش صدقات در ۷ ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵ درصد رشد داشت، افزود: صدقات جمع آوری شده در بخش‌های فرهنگی، درمان، جهیزیه، اشتغال وعمرانی برای مددجویان هزینه شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کلاردشت گفت: ۲۱ درصد صدقات در بخش عمرانی، ۱۳ درصد در بخش درمانی، ۱۳ درصد دربخش فرهنگی و بقیه در بخش حمایت برای مدجویان هزینه شده است.

وی افزود:سه هزار و ۴۰۱ صندوق صدقات بزرگ، متوسط و کوچک خانگی در این شهرستان وجود دارد و مردم این شهرستان با کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان همکاری مطلوبی دارند.

خزایی با قدردانی از همراهی مردم نوعدوست کلاردشت گفت: مردم این شهرستان می‌توانند صدقه خود را با شماره گیری آنی پرداخت #۱*۲*۰۱۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ مورد نظر خود، پرداخت کنند.

وی افزود: درکلاردشت ۸۹۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/ر

کمک به مددجویان درکلاردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار