احقاق حقوق چهارمحال‌وبختیاری در حوزه آب نیازمند تدبیر

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: احقاق حقوق مردم چهارمحال و بختیاری در حوزه آب، نیازمند تدبیر و یاری مسئولان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی کاظمی در آیین تکریم و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در سالن این سینای شهرکرد تأکید کرد: در مسأله آب به مردم این استان جفا شده است که از مسئولان ذیربط و بویژه وزیر کشور در این زمینه یاری می‌طلبیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان چهارمحال و بختیاری همواره درگیر مسائل مربوط به آب هستند که این امر، رسیدگی به سایر حوزه‌ها و رفع محرومیت‌های موجود را تحت الشعاع قرار داده است.

وی با بیان اینکه حیات زاگرس به دلیل مسأله آب و خشکسالی در معرض خطر قرار دارد افزود: مسئولان کشوری باید استاندار جدید را برای احقاق حقوق مردم در حوزه آب یاری کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، بیکاری را از دیگر مشکلات مردم چهارمحال و بختیاری بیان و اضافه کرد: آمار بیکاری این منطقه در صدر استان‌های کشور قرار دارد و همین امر به شیوع آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق منجر شده است.

کاظمی پیشنهاد کرد: ردیف بودجه‌ای مجزا برای رفع بیکاری در چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شود.

وی در ادامه از استاندار جدید چهارمحال و بختیاری خواست: برنامه محوری و بکارگیری نیرو‌های توانمند، خلاق و جسور برای کمک به توسعه و رفع مشکلات را در رأس کار قرار دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: سفر رئیس جمهور و هیئت دولت دوازدهم به چهارمحال و بختیاری نیز در اولویت قرار گیرد.

کاظمی، همچنین تحقق مصوبات سفر‌های قبلی هیئت دولت به استان از جمله تصویب سند جامع توسعه گردشگری و تکمیل جاده ریلی را خواستار شد.

 وی با اشاره به همراهی و نقش تاثیرگذار مردم چهارمحال و بختیاری در برهه‌های مختلف، مهم و حساس انقلاب اسلامی گفت: ضروری است تا در خدمت صادقانه به این مردم از هیچ تلاشی فروگذار نشود.

در این آیین، اقبال عباسی به عنوان بیست و دومین استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات چهار ساله قاسم سلیمانی دشتکی استاندار سابق قدردانی گردید.

انتهای پیام/ن

پیشنهاد بودجه‌ مجزا برای رفع بیکاری در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار