تشکیل کمیته جمع آوری کمک‌های تجار، اصناف، صنعتگران و معدن داران کردستانی برای کرمانشاه

در راستای یاری رسانی بهتر به هموطنان حادثه دیده، کمیته جمع آوری کمک های تجار، اصناف، صنعتگران و معدنداران استان کردستان تشکیل شده و قرار است در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات مناسبی را به انجام برساند .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد دره وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در جلسه کمیته جمع آوری کمک های بخش های مختلف صنعت، معدن و تجارت کردستان به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه گفت: با توجه به وقوع زمین لرزه در مناطق غربی کشور و مردم شریف کرمانشاه که منجر به جان باختن، مصدوم و بی سرپناه شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیز شده است، توجه و شتاب در ارسال کمک های انسان دوستانه باید در اولویت کارها قرار گیرد .

 وی با تاکید بر حمایت همه جانبه از آسیب دیدگان این حادثه در راستای اهداف و برنامه های بشردوستانه، افزود: همه ما وظیفه داریم با بهره گیری از همت والا و توان بالقوه خیرین، برای حمایت و همدردی با همنوعان و مردم آسیب دیده این حادثه دلخراش، نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی اقدام کنیم .

دره وزمی بیان کرد: خوشبختانه در جهت یاری رسانی بهتر، کمیته جمع آوری کمک های تجار، اصناف، صنعتگران و معدنداران استان کردستان به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه تشکیل شده است و ان شاءالله در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات مناسبی را در راستای حمایت از هموطنان عزیزمان در مناطق زلزله زده به انجام خواهیم رساند .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: به نیابت از خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت کردستان این مصیب بزرگ را به هموطنان عزیزمان در مناطق زلزله زده تسلیت می گویم و خود را شریک در غم این بزرگواران می‌دانیم.

انتهای پیام/م

جمع آوری کمک های  صنعت، معدن و تجارت کردستان به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.