فرمانده نیروی انتظامی استان همدان:

اعزام 600 مشمول از استان همدان به خدمت سربازی

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: بیش از 600 نفر از مشولان استان همدان به خدمت سربازی اعزام شدند.

اعزام 600 نفر از مشمولان استان همدان به خدمت سربازیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در مراسم اعزام مشمولان وظیفه عمومی، با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه زلزله به عموم جامعه اسلامی و به ویژه مردم مناطق زلزله‌زده، افزود: امروز قریب به 600 نفر برای دوره تکلیف وظیفه ایجاد نظم و امنیت اعزام می شوند.

وی دوران خدمت سربازی را از بهترین دوران‌ها دانست وادامه داد: چراکه فرد استقلال، جدایی از خانواده، آماده شدن برای ادامه زندگی در تشکیلات اجتماع عظیم، انس با افراد جدید، جدایی از خصوصیات فردی و خانوادگی و کسب تجربه در دوران خدمت را برای ادامه شرایط زندگی کسب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا با تقدیم شهدای خود در ایجاد امنیت نقش بسزایی دارند، اظهار داشت: امروز با همین ایثارگری شهدا و خانواده‌های آنها شاهد عزت در دنیا هستیم؛ وضروری است که همه در این مسیر گام برداشته و خدمت صادقانه انجام دهیم.
سردار کامرانی‌صالح با اشاره به اینکه یکی از بی‌ادعاترین نفرات در جامعه و خدمتگذار در عرصه امنیت، سربازان هستند، خطاب به سربازان گفت: شما موجب افتخار خانواده‌های خود هستید.
وی به توطئه‌های دشمنان در حوزه‌های جنگ سخت اشاره کرد واظهار داشت:توطئه‌های دشمنان همواره در بخش‌های مختلف از ابتدای انقلاب با توطئه‌هایی همچون کودتا در پایگاه نوژه، قائله‌های مسلحانه در مرزها و نهایتاً جنگ تحمیلی و توطئه‌های متعدد وجود داشته وخواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: یکی از توطئه‌های دیگری که امروز دامن‌گیر جامعه، خانواده و به ویژه جوانان شده در حوزه معضلات اجتماعی است؛ امروز به دلیل نبود دقت و نظارت؛ شاهد معضل بزرگ مرگ تدریجی که همان اعتیاد است هستیم.

وی خطاب به خانواده‌های مشمولان اعزامی یادآور شد: باعث افتخار است که شما فرزندان برومند خود را با صحت و سلامت تربیت کرده‌اید برای خدمتگذاری اما از طرف دیگر شاهد هستیم اعتیاد برخی جوانان را که ریشه در توطئه استکبار دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز تغییر گرایش در مواد مخدر از سنتی به صنعتی است، گفت: این تغییر گرایش با اثرات تخریبی بیشتر و شدیدتر روحی، روانی و جسمی دامن‌گیر جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان بیان کرد: در حوزه معضل اجتماعی شبکه‌های اجتماعی بیش از هزاران شبکه اجتماعی، ماهواره‌ای و اینترنتی بر افکار و اعتقادات جامعه ما کار می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز سرباز و سربازی در نظام الهی و اسلامی یعنی وجود خود را برای اجرای احکام الهی و تداوم اهداف امام راحل این راه را ادامه می‌دهد، افزود: این یک افتخار است و به شما تبریک می‌گویم که در صفوف مجاهدین الهی قرار گرفته‌اید خارج از اینکه در چه یگانی خدمت می‌کنید.

فرمانده انتظامی استان همدان خطاب به مشمولان تأکید کرد: باید با نیت پاک و آمادگی کامل آموزش‌ها را در بخش‌های مختلف فراگرفته و به عنوان یک فرد جامعه در بعد اعتقادی، اجتماعی و نظامی آمادگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر امروز در دنیا عزت‌مندانه صحبت می‌کنیم به دلیل مجاهدت‌هاست، یادآور شد: امروز تمام جامعه اسلامی ما مجاهد هستند و مجاهدت می‌کنند که بخش اعظم آنها شهدا و خانواده‌های آنها هستند.

وی با تأکید بر اینکه امروز آموزش و آگاه‌سازی می‌تواند بیش از 60 درصد جرائم را جلوگیری کند، افزود: پلیس در این راستا دنبال فرصتی است که آموزش و اطلاع‌رسانی را در اولویت کار خود قرار دهد؛ اگر امروز شاهد امنیت پایدار هستیم به واسطه حضور و سهیم شدن مردم در مقوله ایجاد امنیت است که در حوزه‌های اجتماعی این موضوع را بیشتر نیازمند هستیم.

انتهای پیام/ج

600مشمول به خدمت سربازی اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار