مدیر عامل شرکت گاز استان یزد:

اختصاص سهم بالای مصرف گاز د راستان یزد به دلیل صنایع متعدد

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت:شرگت گاز استان یزد مقام اول تبدیل سوخت صنایع و واحدهای تولیدی به گاز طبیعی را در کل کشور کسب نموده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مشایخی معاون امور برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با حضور در شرکت گاز استان یزد به بررسی روند گازرسانی در این استان پرداخت.

در جلسه ای که به همین منظور با حضور معاون امور برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، استاندار یزد و مدیر عامل شرکت گاز استان یزد برگزار شد، منوچهر فلاح مدیر عامل شرکت گاز استان یزد به تشریح عملکرد این شرکت پرداخت و گفت: علی رغم موانع موجود به دلیل وسعت زیاد و شرایط آب و هوایی حاکم بر استان، عملیات گازرسانی در سطح استان با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.

فلاح افزود: وجود صنایع متعدد در استان یزد و توسعه کشاورزی در بخش گلخانه ای و همچنین وجود کوره های آجرپزی، موجب اختصاص سهم بالای مصرف گاز استان شده است به طوریکه بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، شرگت گاز استان یزد در سال های 94 و 95 مقام اول تبدیل سوخت صنایع و واحدهای تولیدی به گاز طبیعی را در کل کشور کسب نموده است.

در ادامه این جلسه مشایخی معاون امور برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران طی سخنانی گفت: خوشبختانه تاکنون در استان یزد پروژه های گازرسانی بسیار زیادی برای تقویت زیرساخت‌های لازم در زمینه تامین انرژی برای مصارف در بخش های مسکونی و صنعتی اجرا شده و برای بهبود و توسعه خدمات به مردم شریف، نجیب و مؤمن پروژه های دیگری در دست اجرا و در حال طراحی می باشد.

این مقام مسئول در ادامه نگرش مثبت مردم و مسئولین نسبت به شرکت گاز را حاصل بهره گیری از خرد جمعی و همدلی و تعامل موجود بین شرکت ملی گاز ایران و شرکت های گاز استانی دانست و یادآور شد: این شرکت موظف است در جهت گسترش سطح کیفی و کمی خدمات مناسب در جهت کسب رضایت حداکثری مردم استان گام برداشته و حمایت استانداری های می تواند کمک شایانی به این امر داشته باشد.

در بخش پایانی این جلسه استاندار یزدضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شرکت گاز استان یزد به دلیل عملکرد مطلوب و قابل ستایش و پیشرفت سریع زیرساخت های گازرسانی استان، توصیه هایی در جهت پیشرفت و آبادانی استان ارائه نموده و از صنعت گاز به عنوان یکی از عوامل مهم در توسعه استان و ایجاد صنایع جدید و اشتغال زایی جوانان در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ، تولید-اشتغال یاد کرد.

انتهای پیام/ ی

تقویت زیرساخت‌های لازم در زمینه تامین انرژی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار