اعزام چهاراکیپ ویژه آب رسانی آب وفاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد به کرمانشاه

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار اکیپ ویژه آب رسانی آب و فاضلاب روستایی این استان برای کمک به بخش آبرسانی مناطق زلزله زده به کرمانشاه اعزام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فیض الله پاسره  در نشست ستاد بحران آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: اکیپ های خدمات رسان آب و فاضلاب روستایی این استان شامل گروه های تخصصی لوله کشی و تعمیرات، جوشکاری و آبرسانی سیار جهت کمک به خدمات رسانی بهینه به زلزله زدگان به کرمانشاه اعزام شدند.
وی افزود: تمامی واحدهای آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات رسانی به مناطق زلزله زده در آماده باش کامل بسر می برند.
پیشتر سه پزشک عمومی، 15 پرستار، پنج ماما، 2 نفر برای اتاق عمل، سه گروه بهداشتی هفت نفره، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس با 6 نفر از کارکنان عملیاتی توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند.
همچنین سه آمبولانس اعزامی استان در مرز چذابه برای خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه اعزام شدند.
10 نفراز نیروهای مرکزفوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد هم در اولین ساعت های پس از وقوع زلزله به کرمانشاه اعزام شدند.
زمین‌ لرزه‌ای به بزرگی 7.3 ریشتر یکشنبه 21 آبان ماه سال جاری در استان کرمانشاه، به مناطقی در غرب ایران خسارت‌ وارد کرده و ده‌ها کشته و صدها زخمی برجای گذاشته است.
آمار نهایی قربانیان و زخمی‌های این زمین‌لرزه هنوز مشخص نیست.

 انتهای پیام/غ

اعزام چهاراکیپ ویژه آب رسانی به مناطق زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.