مدیر حوزه های علمیه استان بوشهر:

ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت از برنامه‌های اساسی دشمن است

مدیر حوزه های علمیه استان بوشهر گفت: ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت یکی از برنامه‌های اساسی دشمنان است.

ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت از برنامه‌های اساسی دشمن استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در دیدار با طلاب مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) اهرم گفت: امروز انقلاب ما ریشه در کربلا دارد و مادران شهدا با تأثیر از کربلا با اشتیاق فرزند خود را به مبارزه با دشمنان اسلام می‌فرستند این یعنی امام حسین (ع) به هدف خود که زنده کردن جامعه بود رسیده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار داشت: وجود مبارک اباعبدالله الحسین (ع) در حیات خودشان در کربلا اهدافی را دنبال می‌کردند و یکی از اهداف اباعبدالله (ع) زنده کردن و احیای جامعه بی‌تفاوت و جامعه بی‌اثر نسبت به مفاهیم و ارزشی دین بود.

وی ادامه داد: بعد از پیامبر اسلام (ص) جامعه آن زمان قدرت و توان خودش را متأسفانه از دست داد و به بیان دیگر روحیه مطالبه گری خودش را از دست داد، جامعه دیگر براش تفاوتی نمی‌کرد که امیرالمؤمنین (ع) حاکم جامعه باشد یا دیگری حاکم باشد، لذا، چون مردم بی‌تفاوت شدند جامعه به سمتی سوق پیدا کرد که کم‌کم ارزش‌ها در جامعه کم‌رنگ شد.

حجت‌الاسلام جمالی با اشاره به اینکه بی‌تفاوتی یک خطر جدی برای هر جامعه‌ای است تصریح کرد: این خطر به ویژه در جامعه‌ای که در آن انقلابی ایجادشده باشد یعنی وقتی ارادت و شور انقلاب‌ها فروکش بکند کم‌کم مردم به سمت انزوا و حاشیه کشیده می‌شوند.

انتهای پیام /پ

ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت از برنامه‌های اساسی دشمن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.